Cdi aerox ?? {{forumTopicSubject}}
Er der nogen der ved om en original cdi boks på en yamaha aerox fra 99 er begrænset ?
Er der nogen der ved om en original cdi boks på en yamaha aerox fra 99 er begrænset ?
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
jan 2010
Følgere: 286 Scootere: 14 Emner: 32 Svar: 25.091
jul 2011
Følger: 19 Følgere: 190 Scootere: 1 Emner: 84 Svar: 1.640
Men ca 12000rpm...
Men hvis jeg var dig så ville jeg 100% købe en CDi som er åben helt. For du mærker tydelig at du har en ubegrænset CDi på din Aerox hvis du altså som det mindste har en motor som trækker godt nu som den står måske noget sport eller noget du har på .... fordi jeg købte heller ikke anden CDi til min fordi dengang da jeg havde stage6 street race 70cc på min Aerox , mente jeg ikke det var nødvendig , for det kunne slet ikke komme der op i de RPM hvor den lige frem trak godt , den trak jeg Best ved de her 10-11000rpm med det sport og det var max RPM for det kit hvor det så trak godt også . Så prøvede jeg at tage min ubegrænset Malossi CDi af den anden Aerox jeg havde bare for sjov og for se om det nu også havde en betydning når nu ens sports kitt ikke gik så langt op i RPM og den std CDi var begrænset til over de RPM mit sports kit opgivet til...
jeg blev kloger da... min motor blev faktisk rigtig god at køre med , den blev meget meget nemmer at indstille syndes jeg på kaburator og ikke mindst så blev optrækket og farten en hel del bedre , selv det var okey alledere std.. så fra den tid har jeg altid anbefalet folk at bruge en God Ubegrænset CDI ... og jeg har altid Brugt Malossi CDi enheder de virker bare altid og du kan regne med de 100% ubegrænset...
https://speedline.dk/yamaha-aerox-foer-2003/cdi/cdi-malossi-tc-unit-s-m-558133
jan 2010
Følgere: 286 Scootere: 14 Emner: 32 Svar: 25.091
jul 2011
Følger: 19 Følgere: 190 Scootere: 1 Emner: 84 Svar: 1.640
det var denne her type i linket.
https://kgi.dk/product/518-1533/yamaha-aerox-50-1999/cdi-boks
Jeg monterede så en Malossi enhed igen 2dage efter så blev motoren pludselig noget helt andet igen ........
Cdi aerox ??