{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.393 visninger | Oprettet:

Membran carbon plader. Burde jeg skifte fra std? {{forumTopicSubject}}

Hej sg, står her med 2 sæt karbon plader til min membran og ved ikke om jeg burde montere dem. Har en hot der kommer til at ha følgende opsætning om et par dage:
Malossi 70cc sport
Top racing tun krumtap
Voca sabotage 50/70cc
Std karbu og std filter

Er de karbonplader gode? Kan de bruges til noget? Har læst mig frem til de skulle gove bedre flow og bedre gasrespons, men så også at de går i stykker efter 50 km. Burde jeg skifte over til dem eller burde jeg beholde de originale metal plader? Tak for hjælpen!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Membran carbon plader. Burde jeg skifte fra std?
  • #1   30. sep 2021 Jeg køre med cirka samme opsætning og mine carbon plader fra thansen fungere 100% fint og har kørt med dem i lang tid

• #2   30. sep 2021 Tjæk så smider jeg dem lige på. Giver de noget som helst?

• #3   1. okt 2021 De skulle gerne holde længere end 50km.
    De giver bedre forstøvning ved højere omdrejninger.

• #4   1. okt 2021 Afhængig af hvor stive de er, så kan det godt ske de passer meget godt til den opsætning.
    Deres stivhed afhænger af tykkelsen.
    Det er stivheden der giver bedre resultat ved høje omdrejninger, da de vil lukke i hurtigere, og det er der brug for hvis den skal åbne og lukke f.eks. 12-13'000 gange i minuttet, kontra de ca 7000 omdr som standard motor er lavet til at yde max ved.

Vil umiddelbart tro malossi sport med sports knæk på er rimelig ligeglad om du har original membranplader i eller nogen lidt stivere.
    Har en ide om dem i thansen er til midrace setups, omkring 10-11000 omdr.

vil skyde på dit setup yder max ved 9500 omdrejninger, malossi sport vil ikke så højt op som udstødningen vil.

Kommentér på:
Membran carbon plader. Burde jeg skifte fra std?

Annonce