{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  50cc til 70cc indstilning
  • #1   4. okt 2021 Det er forskelligt fra knallert til knallert.
    Køb et dysesæt der går ca 80-100.
    Ruller skal måske også være lidt lettere og et BR8HS tændrør er også en god ide.

• #2   4. okt 2021 Som #1 siger, så køb dyser i 4m størelse 80-100, ruller i 6,5 gram hvis du kører med gg og en br8hs tændrør. Start med en dyse 100 bare for at være sikker. Den burde 4 takte. Så går du ca 4 tal ned ad gangen indtil den kører nogenlunde, men stadig 4 takter lidt. Kør så cylinder til med den dyse. I mit tilfælde blev det så en dyse 92 og begrænset filter. Efter du har kørt cylinderen til, indstiller du dyse i dtil den kører som den skal. Har evt en video til montering af cylinder osv hvis du har brug for det

• #3   4. okt 2021 Jo tak til video. Det skal lige siges alt er standard på min dr big. Og jeg helst vil nøjes med at skifte cylinder. Udaf til skal den helst se så lovlig ud som muligt. Kan man bruge standard karb hvis man skifter til 70cc cylle?

• #4   4. okt 2021 Man kan godt bruge std karbu, bare dyse den til. Man kan også bruge std udstødning, dog anbelfaldet jeg at du skifter til en gg
    https://youtu.be/hGMn-kdaN0Q

• #5   4. okt 2021 Du kan sagtens nøjes med kun at skifte cylinderen, hvis det er et 70cc i sport klassen
    (DR Racing, Malossi sport osv.)
    Som vlad siger giver en ubegrænset også godt til 70cc'et.

• #6   9. okt 2021 Du skal ca 10 numre op

Kommentér på:
50cc til 70cc indstilning

Annonce