{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
420 visninger | Oprettet:

Jonathan H
Jonathan H
Følger: 13 Emner: 2 Svar: 6

Optrækning {{forumTopicSubject}}

Hej sg! jeg har en Piaggio fly 50 4t og jeg gad godt have at dens optrækning er lidt bedre. Det en fuld lovlig knallert og sådan skal den også blive. Jeg ved Jeg ved ikke selv hvordan man laver optrækning hurtigere så jeg kunne godt bruge noget hjælp. Er der nogen der kan fortælle mig hvordan? det ville være en stor hjælp for mig hvis der var nogen der vidste det.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Optrækning
  • #1   19. okt 2021 Strammere trimfjedre i koblingen får motor omdrejningerne op fra 0-10kmt. Giver bedre acceleration.

Og tit hjælper 10% lettere ruller også. Du er nok nødt til at måle dem der ligger i, på en bagevægt, og så dividere med det antal der er. Så har du ca vægten på dem. Så skal du bare købe nogen i samme størrelse, som er 90% af vægten.
    Det giver højere omdrejningstal fra 10-30 kmt ca.

Mener rullerne skal være 19x15,5mm. Og så lidt lettere end original rullerne

• Jonathan H
    Jonathan H Tilmeldt:
    okt 2021

#2   27. okt 2021 Så hvis jeg så tager og køber Malossi rullere som er 5,7'er og erstatter dem med mine 6,5'er (Det et gæt men de normale fra Piaggio Group vejer 6,5 så jeg tar og siger det det der er i)
    Ville det så virke? Og hvor stor er forskellen? For jeg vil gerne have at den forbliver lovlig så meget hurtigere skal den ikke køre

• #3   27. okt 2021 Det lyder som en god rullevægt.

• Jonathan H
    Jonathan H Tilmeldt:
    okt 2021

#4   27. okt 2021 Men jeg gad godt lave brænder og baghjul jeg ved ikke om det nok for sådan en Piaggio Fly vejer 100kg skal jeg så have lettere rullere end 5,7?

• Jonathan H
    Jonathan H Tilmeldt:
    okt 2021

#5   28. okt 2021 Og med en stor dreng på den skal den da også have lidt mere ikk?

• Jonathan H
    Jonathan H Tilmeldt:
    okt 2021

#6   28. okt 2021 https://speedline.dk/piaggio-fly-4t/ruller-19x15-5/variatorruller-malossi-ht-19x15-5-1
    Det er linket til dem jeg vil købe ved bare ikke om 5,7 er for meget

• #7   28. okt 2021 Multivar kittet er med 6,1 grams så tror næsten 5,7 grams er lidt til den lette side.
    Men der er en hvid fjeder med i multivarkittet, som er lidt anderldes end original trykfjederen , så måske passer 5,7 perfekt.

• Jonathan H
    Jonathan H Tilmeldt:
    okt 2021

#8   28. okt 2021 Skulle jeg så måske købe nogen Polini nogen i stedet for? jeg har ikke pillet hved knallerter før jeg tror vist ikke at de kommer med nogen extra ting

• #9   28. okt 2021 mærket på rullerne er som sådan ligemeget.

Jeg plejer at købe nogen billige ruller, hvis jeg ikke er sikker på vægten, så prøver mig frem til jeg finder den vægt jeg vil have, og køber evt nogen kvalitetsruller i den vægt.

Men for det meste kører jeg bare med de ruller den har i. De holder længe uanset kval stortset

• Jonathan H
    Jonathan H Tilmeldt:
    okt 2021

#10   29. okt 2021 Så måske jeg skulle prøve polinis prøverummet sæt. Problemet er bare den koster 170 og jeg ved ikke om jeg vil gi 170

• #11   29. okt 2021 Hvis det var mig ville jeg bare købe et sæt billige thansen ruller i ca den rigtige vægt og prøve med først

Kommentér på:
Optrækning

Annonce