341 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Samme motor som"
Samme motor som Hot 50?
Hej sg. Er der nogle scootere der har den samme motor som der sidder en en PGO Hot 50? Jeg ved at det er en slags Minarelli kopi men jeg leder efter dele på en islandsk hjemmeside hvor de ikke har Ho...
Hej sg. Er der nogle scootere der har den samme motor som der sidder en en PGO Hot 50? Jeg ved at det er en slags Minarelli kopi men jeg leder efter dele på en islandsk hjemmeside hvor de ikke har Ho...
Skrevet af: Lasse H - 5. maj 2023
samme motor som hot50 ?.
Hej ! har en masse tun dele som kobling og vario til en hot50. Men er der ikke andre knallertere som passer på ?
Hej ! har en masse tun dele som kobling og vario til en hot50. Men er der ikke andre knallertere som passer på ?
Skrevet af: mikkel s - 7. dec 2009
Rieju matrix motor samme som?
Hej jeg ville lige høre om en senda motor er den samme som på Rieju matrix og ellers hvad der passer over på en Rieju matrix da jeg er på udkig efter en motor til min, så vil høre om jeg kan bruge de...
Hej jeg ville lige høre om en senda motor er den samme som på Rieju matrix og ellers hvad der passer over på en Rieju matrix da jeg er på udkig efter en motor til min, så vil høre om jeg kan bruge de...
Skrevet af: "Turbo Tossen" Upcoming Aprilla Sonic "Ken Block E - 13. nov 2014
Spar penge på din forsikring
jan 2010
Følgere: 281 Scootere: 14 Annoncer: 1 Emner: 30 Svar: 24.682
Samme motor som DAx?