473 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Karburator Karburator

Hey der SG!

Jeg har en Pgo hot, som jeg skal have sat et Dr racing cylinder kit på.

Tror i at et 17,5mm Polini CP karburator, ville kunne funger sammen med det?

Og hvis ja, har i så et cirka tal, angående dyse størrelse?

Ruller og fjedre, bekymrer mig ikke. Vil bare være sikker på karburator størrelsen, før jeg køber det.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Karburator
  • #1   24. jan 2022 ja 17.5 mm et fint men går an på udstødning bliver den større ind gg så ville jeg gå op i en 19 mm et bud på en dysse 80-100 men hvorfor lige en polini cp du skal jo enten køre med powerfilter eller fuske noget

• #2   24. jan 2022 Jeg har en Yasuni r liggende, som jeg har tænkt mig at bruge smiley

Brugte kun Polini Cp som et eksempel, fordi jeg ikke lige har forstand på hvilken 19mm karburator der kan have std filter på.

Så er det vel 19mm jeg er ude i! Har du et forslag til hvilken, hvor et std filter faktisk kan side på?

• #3   24. jan 2022 ja jeg ville tage en 19 mm bare tilspænding til luftfilteret er 35 mm så er mærke og model ligemeget jeg har altid brugt dellorto eller stage6 pwk

• #4   24. jan 2022 Jeg har nu ledt rundt i et godt stykke tid efter en karburator som ville passe, men kan ikke rigtig, finde en som har 35mm til luft. Skal det "Præcist" være 35, eller kan den gå lidt ovre?

Tror du for resten at denne ville passe med et std luftfilter??

profilbillede
  • #5   24. jan 2022 de skriver det dumt men de 35 de skriver er til luftfilteret

• #6   24. jan 2022 Synes også det var meget utydligt, men jeg tar dit ord for det.

Men så bliver det sgu den jeg tager! smiley

Tak for hjælpen!

• #7   24. jan 2022 det er i hvertfald sådan jeg læser det og har set et par hotter med den model på og de have standart filter på husk choker kabel

• #8   24. jan 2022 Lyder fantastisk! smiley

Så vidt jeg kan se på en af de andre billeder, følger der et kabel med i kittet, jeg går ud fra det er et chokerkabel.

Ellers må jeg få bestilt det, når jeg finder ud af det, igen tak!

• #9   24. jan 2022 ja det må du se til

Kommentér på:
Karburator

Annonce