2.714 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

henning
henning
Følgere: 63 Emner: 22 Svar: 78

hot 50 hvor stor skive hot 50 hvor stor skive

hej jeg har for et par dage siden købt en hot 50 har været ude på nogen ture. Og målt med gps (fordi speedometer ikke virker) og den måler 32 km/t .

har læst lidt og fundet ud af vis jeg gerne vil op på de 37-39 stykker så popo ikke kan knalde mig for at køre for hurtig ( mener over 39 så kan de give bøde) så skal der slibes 1mm eller mere af skiven, men er kan man ikke købe en skive til de mm man gerne vil havde? vis ja hvilken skal man så havde fat i? vis man vil køre de 39 stykker(så tæt på som muligt)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 500 kr.
  • Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hot 50 hvor stor skive
  • #1   6. feb 2022 Det kan variere fra maskine til maskine men du kan købe et sæt med skiver i forskellige tykkelser og prøve dig frem.

• henning
    henning Tilmeldt:
    jan 2022

#3   6. feb 2022 burde der være nok at vælge imellem, til alle maskiner i det sæt? eller kan man risikere at skulle slibe lidt alligevel ?

• #4   6. feb 2022 det burde være nok det der +/- 2 kmt

• henning
    henning Tilmeldt:
    jan 2022

#5   6. feb 2022 okay så vis du køber det sæt kan du med hver skive ca gå 2 km/t ned eller op i fart?

på forhånd tak

• #6   6. feb 2022 Med kombinartions mulighederne sku det være rimelig præcis. Måske inden for 4 kmts nøjagtighed.
    Det er et skud i tågen men ud fra da jeg selv sleb ringe på min lovlige for at få den til at køre 38-42. Endte med at ramme 41 kmt

• henning
    henning Tilmeldt:
    jan 2022

#7   6. feb 2022 kan du putte flere af dem på en gang?

• #8   6. feb 2022 Du starter med en mindre størrelse. feks 4mm.
    Det tager en del km før variatoren har fundet ud af der er mindre ring i.
    Så til at starte med mærker du ingen forskel. Det kan snildt tage nogle dage.

• #9   6. feb 2022 Yep flere af gangen er intet problem.
    På min piaggio fly sad der to stk 6mm tykke ringe i.
    Tog den ene ud så kørte den 55.
    Sleb den ene til lige under 3mm og så plus den 6mm kørte den 43.
    Tog en ny ring og sleb til lige over 3mm og så i sammen med en 6mm så kørte den 41

• henning
    henning Tilmeldt:
    jan 2022

#10   6. feb 2022 hvordan kan det være den ikke kan finde ud af det det første par kilometer?
    og hvor mange kilometer vil du sige den skal havde for at finde ud af det

• #11   6. feb 2022 Varioen slides hvor remmen har kørt mest. Når man åbner for et nyt stykke af varioen ska den lige slides til før remmen gnidningsfrit går ud på der ubrugte stykke.
    Afhænger af hvor slidt vario er osv.
    Da jeg sleb første ring kørte den også kun 41-42 men efter nogen dage rendte den 43 på lige vej så det var en ommer.
    Den anden kørte 39-40 først. Til sidst 41 og på en god dag 42.
    Skiftede også til en frisk rem, derfor den fik 1km ekstra til sidst og kørte 42 men mja du sku ku ramme inden for 37-41 kmt med det sæt der

• henning
    henning Tilmeldt:
    jan 2022

#12   6. feb 2022 en anden ting er det ikke sådan at under 40 give de ikke bøde?

Kommentér på:
hot 50 hvor stor skive

Annonce