511 visninger
|
Oprettet:
Kobling {{forumTopicSubject}}
Hej har denne her hot med denne opsætning
70cc airsal t6
21mm dellorto
Polini speedcontrol variator
Polini cp powerfilter
Stage 6 indsugningsforstærker
GG udstødning
Polini blæserhjul i variator siden.
Den trækker nu overraskende vildt men jeg vil gerne høre omkring indstilling af kobling hvis jeg vil have mere effekt ud af den. Jeg får snart polini 3g kobling på den.
Hvilken trykfjeder skal jeg smide i og hvor vil jeg mærke forskellen hvis jeg skifter til en stærkere?
Og hvordan vil effekten være hvis jeg skifter til nogle stærkere trimfjedre.
jun 2019
Følger: 13 Følgere: 783 Scootere: 1 Emner: 136 Svar: 5.518
Trimfjederne hjælper en del med at knallerten "tager hurtiger ved". Altså man fjærner næsten det døde punkt fra 0-10kmt
okt 2020
Følger: 2 Følgere: 275 Emner: 59 Svar: 170
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 482 Scootere: 7 Emner: 71 Svar: 36.707
Den hører op ingen måde hjemme på en T6 cylinder.
Din cylinder yder cirka 8-9 HK, hvor at den med en Yasuni R ville yde cirka 11-12 HK.
Så længe at du har GG på, så burde den originale kobling være helt fin, så længe at dit vario er shimmet rigtigt op.
https://www.youtube.com/watch?v=zu26jPHR9b8&t=1s
https://www.youtube.com/channel/UCox8FQm_UcT-RtPbesmA7ow/videos
Der er en del videoer omkring emnet herinde.
Så lærer du det der er at vide omkring vario og kobling.
Kobling