Andre forumemner med "2fast"
2Fast
nogle der ved hvor man ka få 2Fast cylle henne?? :D
Skrevet af: Spjald Tuning Crew - Pedersen & Bæk . - 10. jul 2011
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • buske med rødder graves op og fjernes 3.000 kr.
  • Montering af hasvik skydedøre. 300 kr.
  • Hurtig løsning af småopgaver 1.050 kr.
  • elektriker 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  2fast
  • #1   25. mar 2022 Det er jo ikke afbalanceret til så hæftigt tun..

• #2   25. mar 2022 ja men hvis du får det til at yde så knækker krumtap har knækket 2 på am6 med drracing

• #3   25. mar 2022 Kan det lade sig gøre: ja

Kan det holde: nej

• #4   25. mar 2022 Med en lille nok udstødning bliver det holdt nede, men så er det formålsløst at bruge 100cc 2fast såå.
    Hellere bruge pengene anderledes

• #5   25. mar 2022 Er du ikke gammel nok til et MC kørekort?

• #6   26. mar 2022 Du kan sagtens køre med 100cc på std tænding . Det eneste som tæller her er DIN måde at køre motoren på , hvis du er en fætter som godt kan li at vide du har HK i motoren men alligevel køre stille og rolig og nyder det , og engang i mellem måske lige nyder at optrækket er vildt , så tror jeg ikke på det sker noget med Std tænding lige sådan fra den enen dag til anden , den vil nok med tiden blive skæv men det tager lang tid hvis du altså køre på dem måde jeg nævnte længer oppe i teksten.

Men nu skal virkelig tænke hvis dette er dig … …

Er du en som kun mener at gas håndtaget kun kan virke på 2 måder , enten tomgang eller fuld gas … SÅ HOLD DIG LANGT FRA DIN IDE OM 2fast 100cc på en motor med std tænding . Fordi din krumtap vil blive skæv relativt hurtig … og den knækker i sidste ende, lige inde bag svinghjulet ved lejet……

Jeg har haft en del Am6 maskiner nu og aldrig knækket eller ødelagt nogen tapper, men jeg har satme lavet ,mage for folk hvor tappen var knækket , og det skete stadig på deres tun tapper enda, med kun polini sport 80cc på motoren og std tænding . Jeg ved godt at deres sport kitt fra polini til Am6 er opgivet til 17HK . Men de fleste af de her gutter jeg lavede motoren for kørte på dem med enten tomgang eller fuldgas , og det vil gå istykker hvis det std tædning på … så om det er 2fast eller et mere alm sport setup så holder de stadig ikke til at køre med fuld gas , eneste forskel er , den sport setup på og std tædning den holder længer med fuld gas end den med 2 fast 100cc std tædning . …

Så mit råd er… du kan sagtens gøre det .. men det dumt hvis du en som holder fuld gas meget meget længer tid end normal mellem gas hvor du kan nyde det lidt . .

Kommentér på:
2fast

Annonce