{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
376 visninger | Oprettet:

Lidt hjælp til pgo {{forumTopicSubject}}

Hey har en pgo dr big fjernede alle begræsninger og gg udstødning..har skiftede til polini 70cc og malussi multivariator..under indkørsel ca150 km syntes jeg den lød lidt forkert, skilte det ad og alt så fint ud..nu her efter 200km har den fået noget og leve af, og det eneste der har gidet er en lille snert optræk og 3km på toppen.. køre lige under 70 på speedometer..den har 94 dyse i og tændrøret ser perfekt ud..jeg har skiftede til gul tryk fjeder, prøvede med 5-6-7grams ruller uden mærkbar forskel udover den nok kørte bedst med 6..kan det passe det ikke skal gi mere på toppen ..udover det her før da jeg kørte hjem og fik Hanen i bund holdt den lige op med at trække 2 gange hvor jeg derefter slap gassen ..men kørte fint hjem.. med lidt mindre gas.. har kørt 30 km hvor den har fået noget og leve af og har ikke gjort det før her til sidst på vej hjem.. med den lige som holder op med at trække..skal jeg være bekymrede for den er ved at varmesætte sig når kunne køre videre med mindre fart ..der fint modgang i kickstarter og starter med det samme..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt hjælp til pgo
  • #1   20. apr 2022 Har du tilkørt med halv gas? Hvis du har så kan du ikke bruge tændrørets farve til ret meget, da du så har kørt på nålen.
    Det er ikke sikkert du kan trække den gule trykfjeder med en lille 70cc. std trykfjeder er som regel rigeligt.
    Og har du husket at shimme din variator?


  • #2   20. apr 2022 Har tjekkede det i går da kom hjem efter den havde fået noget og leve af der så det også fint ud..som sagt syntes jeg ikke kan mærke den store forskel om det var den ene eller anden fjeder...hvad vil det sige og shimme..har du nogle bud på hvorfor den finder på at sætte ud lige pludselig ..syntes ikke orker lige at skulle skille den ad engang til

  • #3   20. apr 2022 Har tjekkede det i går da kom hjem efter den havde fået noget og leve af der så det også fint ud..som sagt syntes jeg ikke kan mærke den store forskel om det var den ene eller anden fjeder...hvad vil det sige og shimme..har du nogle bud på hvorfor den finder på at sætte ud lige pludselig ..syntes ikke orker lige at skulle skille den ad engang til

  • #4   20. apr 2022 Du har formentlig en forkert rem i.
    99% af dem butikkerne sælger er til mina remme, og passer ikke i en hot blok.

    Gå på twostroke.se, vælg pgo hot, vælg kategori drivlina, vælg kategori drivrem, se måelene på remmene...

    De eneste der passer i er den originale, og så polinis der er næsten samme mål men kræver 0,6mm shim

    ALLE andre remme er lort at lægge i. Smadrer ens topfart.
    Læg en af de 2 eneste rigtige i

    Jeg antager at du har en forkert i fordi det har alle kraftedme efterhånden og de rigtige er næsten ikke til at finde.
    Hvis du har den rigtige rem i så må jeg tænke mig om. Indtil da er det ikke mig der skal tænke mig om smiley


  • #5   20. apr 2022 Jeg ville gætte på det var den originale..kan selvfølgelig ikke huske hvad stod på den..men må lige se..da der kun var fjernede en enkelt begrænsning da fik den så tænker ikke det en der er lavede alt muligt ved

  • #6   20. apr 2022 Er der kun fjærnet skiven? Af med tragten så. Det er en kæmpe begrænsning. Ville næsten sige den begrænser mere end skiven på pgo

  • #7   20. apr 2022 Jeg har fjernede alle begrænsninger men var det ikke da jeg fik den..

  • #8   20. apr 2022 #7 ups kom til at læse den som "fjærnede kun 1 begrænsning"

  • #9   20. apr 2022 Men ja til måden den kører på. Du siger at alle begrænsninger er væk. Er begrænsningen i ggen også væk? Mht at den stopper med at trække kunne det være for lille dyse, men ved ikke hvordan den lyder når det sker så kan ikke sige det med sikkerhed

Kommentér på:
Lidt hjælp til pgo

Annonce