{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
531 visninger | Oprettet:

Pgo trækker ikke ordentligt {{forumTopicSubject}}

Min pgo med 70cc pillede begrænsninger holdte lige hurtigt op med at trække den anden dag..kørte videre uden problemer..nu her til aften ville den slet ikke trække ordentligt når den får noget og leve af nærmest som remmen var ved at knække, kørte et par km hjem med halv gas og kørte fint ..rem ser fint ud..tilgengæld er den begyndt at lyse hele tiden i olie lampen da startede op her hjemme ..gjorde den ikke da kørte..og har den ikke gjort før her nu..der er olie på den..og har ikke for nyligt pillede ved den..pakninger ved cylinder ser fint tæt ud bare til orientering..hvor starter jeg med at tjekke..syntes det underligt olie lampen lyser når jeg kommer hjem, er den ikke kun til at sige hvis der ingen olie er på den ? Og hvor starter jeg evt med at fejlsøge

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pgo trækker ikke ordentligt
  • #1   15. jul 2022 Din olielampe skal lyse FØR du løber tør.
    Så den vil lyse når der ikke er ret meget tilbage.
    Så åben ind til beholderen og se hvor meget der er på og/eller fyldt den op.

• #2   15. jul 2022 Har du husket at dyse op da du skiftede til 70cc?

• #3   15. jul 2022 Den har 94 dyse I og har kørt fint med den et par 100km..det først her de sidste 2 ture den har været underlig

• #4   15. jul 2022 V lad nu jeg har dig her så skilte jeg lige ind til remmen..har 7grams ruller i nu ..den køre ikke variatoren helt ud endnu skal jeg sætte større ruller i eller bare holde den til de 7 grams..

profilbillede
  • #5   15. jul 2022 Det normalt nok at ikke bruge hele varioen på hot. Især hvis du ikke har den originale pgo rem i. Men forstår ik helt hvad fejlen er? Det ser også ud til at du har en multivar på. Så hvad er opsætningen?

• #6   15. jul 2022 Det er original rem..ikke at det gjorde nogle som helst forskel på noget ,at jeg skiftede den fra en eller anden tilfældig billig rem der sad på..jamen problemet er at her til aften at den slet ikke vil trække ordentligt når den får noget og leve af..den har kørt fint det sidste stykke tid ..hvor jeg ikke har pillede ved noget ..opsætningen er pillede begrænsninger 70cc polini malussi variator og gg

• #7   15. jul 2022 Og så undre det mig lidt min olie lampe så også samtidig lige pludselig begynder og være tændt når jeg kommer hjem,selv om der olie på..ikke den bare blinker men er helt tændt

• #8   15. jul 2022 Den er tændt selvom der er lidt olie på. Den lyser når der er ca 25% tilbage i olietanken(sådan ca).

Mht hvordan den kører, prøv og rens karnuen(især dysen). Der sidder nok skidt i dysen.

Original rem giver mere på toppen

• #9   16. jul 2022 Den lyste selv om fyldte den helt op..det gav intet på min med original rem ..den ligger på 65 og kan lige snige sig op på 70 både før og efter original rem..ja okay kunne godt være jeg sku prøve og rense det..men det bare underligt at jeg kørte 7km uden nogle problemer efter første gang den gjorde det..og så nu den slet ikke vil køre ordentligt med fuld gas..det kan ikke være fordi den er ved at sætte sig eller sådan noget lort

• #10   16. jul 2022 Tror bare der er kommet sand i din dyse.

Men der er måske kommet hul på måleren i olietanken så den altid viser at der skal fyldes benzin på. Den burde du tjække. Hiv den ud af olietanken og se om der er olie i den store plastik dims

• #11   16. jul 2022 Har prøvede og rode lidt i dag..først kørte jeg en tur og konstaterede den stadig driller lidt..men slet ikke så voldsomt som i går....startede med at prøve med bremse rens i mellem karborator og studs ..og viste sig den ikke var helt tæt der..men efter har fået tætnede der er tomgangen faktisk blevet mere forskellig når den er varm og kold? Udover det fandt jeg også ud af den ikke slutter ordentligt tæt i studsen der sidder i original luft filter kassen ..den jeg har vedsent billede af..kan se man tidligere har prøvede og klister den sammen med et eller andet..det har jeg så fjernede og studsen ser faktisk ud som den skal....prøvede for sjovt at smide en 92 dyse I stedet for 94 ..og med og uden luft filter begrænsede i ..ingen forskel på kørsel med 92 dysen i stedet ..men ville ikke køre ordentligt med luft filter begræsningen i ..så nogle gode ideer til hvad der skal prøves

profilbillede
  • #12   16. jul 2022 Kan du ikke lave en grundig beskrivelse af:

"trækker ikke ordentligt"

Bare så vi er helt med på præcis hvad du mener.
    Det kan jo dække over mange ting.
    Ændrer den omdrejninger midt i det hele, eller skifter den lyd eller hvad gør den?!
    Og ved hvilke km/t gør den hvad?
    Hvornår oplever du problemerne.

• #13   16. jul 2022 Jo men det er lidt svært ..har lige kørt en 10 km tur..hvis jeg køre med fast fart 40 km for eks.. er der ikke noget, men men hvis jeg gir den fuld hane er der lige som om der kommer sådan nogle ryg,det kan kommer efter 1km hvor den køre fint og så begynder på det..hvis jeg sætter farten ned til 40 igen så der ingen problemer..den gør det også nogle tidspunkter hvis jeg accelerere fra nul med fuld hane.. cylinder og stempel har kørt ca 1000km hvor det blev kørt til et par 100km og der efter kørt normalt uden der har været noget..og har ikke haft pillede ved noget før i dag

• #14   16. jul 2022 Den lyder som den hele tiden har gjort..jeg syntes den har sådan lidt skramle lyd hvis den kun køre 40 men lyder fint når den får noget og leve af ..har haft skilt der ind til 2 gange tidligere for at tjekke og alt så fint ud som det skulle

• #15   16. jul 2022 Tændrør her efter har skiftede til 92 dyse..det ser vel ganske fint ud som det den rigtige dyse og den får den olie den skal have osv

profilbillede
  • #16   17. jul 2022 Prøv med en højere dyse eller hæv nålen.

• #17   17. jul 2022 Jo det forklare jo bare ikke den hele tiden har kørt helt fint med en 94 dyse ..og udover har jeg aldrig hørt andre køre med højere i en original karburator

Kommentér på:
Pgo trækker ikke ordentligt

Annonce