{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
506 visninger | Oprettet:

Udstødning og opsætning jog r {{forumTopicSubject}}

Halløjsa

Jeg overvejer at montere denne opsætning på min jog r:

- 70cc Dr. Racing mod
- 21mm karburator
- Nogle lettere ruller? Ved sgu ikk lige hvilke
Evt. Andre småting hvis det bliver anbefalet

Vil gerne lige høre hvilken udstødning jeg burde vælge?? Det skal være en knæk. Var helt sikker på det skulle være en Yasuni R i starten men nu er jeg ikke længere sikker. Hvad vil passe bedst?

Og hvor hurtigt tror i, min jog vil køre med den opsætning smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udstødning og opsætning jog r
  • #1   17. aug 2022 Jo yasuni r passer meget godt til opsætningen. Jeg ville personligt gå efter en 70cc såort fra malossi eller stage 6. De har nemlig lidt mere smæk på. Ville gætte på at den ville køre 80-90 med det opsætning og god indstilling

• #2   17. aug 2022 14-41 gearing.
    Std gearing er rimelig lav på jog R

Ruller afhænger af trykfjeder og udstødning og karb.
    Så det afhænger. Men den ska køre med ca 9400 omdr med yasuni R og dr racing og 21mm med fuld gas.
    Du ska være ufattelig heldig for at ramme de rigtige ruller i første forsøg.
    Køb evt 3 sæt ruller med 1 grams forskel, så ka du blande dig frem til 0,5 grams præcision,.og så derefter bestille nærmere præcis og få den inden for 0,25 gram af optimal rullevægt. Så er det bare bestille de helt rigtige ruller, hvis de 0.25 grams præcisiom ikke kører helt fint allerede der

• #3   17. aug 2022 14/41 gearing og en hvilken som helst udstødning, som ikke er den originale.

Overvej en Tecnigas Silent Pro, hvis du gerne vil have en scooter der kører ok hurtigt og som ikke larmer.

Kommentér på:
Udstødning og opsætning jog r

Annonce