{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
414 visninger | Oprettet:

christian M
christian M
Tilmeldt:
9. feb 2022
Følgere: 52 Emner: 12 Svar: 5

Jog r opsætning {{forumTopicSubject}}

Hej knejter jeg har en std jog r som jeg skal have smidt noget tun på den skal have godt optræk og hurtig men optræk er vigtist
har lavet den her opsætning tilføj evt eller ret på nogle ting hvis jeg tager fejl
Stage 6 Pro sport
TP Nardo udstødning
Mallosi multivar
Mallosi fly Clutch
En stage 6 eller mallosi gearing
Mallosi membran
19-21 mm Dell karburator
Krumtapslejer - Stage6 SKF med stålstyr
Krumtap - Doppler Endurance - ø10mm

Penge er ligegodt skal bare vide hvad mere jeg skal tilføje eller hvad jeg skal ændre
Tak på forhånd


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jog r opsætning
  • #1   1. okt 2022 tænding skal vist skiftes til innerrotor for at ku tage +10k omdr?

    HVis du alligevel er deroppe, så havde jeg taget s6 racing mk2 istedet.

    sport pro cyllen egner sig bedst til sport-midrace tun.


  • #2   1. okt 2022 er det virkelig nødvendigt at skifte til en innerrotor?
    der står på speedline at man ikke får lis i forlygter og sårn noget ved montering af den, men det er jo en by scooter som


  • #3   1. okt 2022 Du kan godt få innerrotor med lys. Mvt digital mener jeg bl.a. en hedder. Men måske ikke på speedline. Speedline har ikke ret meget at vælge mellem.

    Original svinghjul og krumtap er kun afbalanceret til ca 10'000 omdrejninger.
    Med den udstødning og den cylinder kommer du over 10 tusind omdrejninger.

    Hvis du vælger en mindre udstødning kan du holde den under 10 tusind omdrejninger


  • #4   1. okt 2022 Hvad hvis jeg bare skifte svinghjulet til et der kan holde til mere end 10000 omdrejninger?

  • #5   1. okt 2022 Det er vist innerrotor så
    Der findes svinghjul til tun til enkelte maskiner, men tør nsæten godt garantere du ikke kan få det til din?

    Men så ska krumbassen stadig også skiftes.
    Den er heller ikke afbalanceret til 10'000 +

    Og oliepumpen selvfølgelig ska afmonteres så du ska selv blande olie i benzinen.

    Det er så snart du kommer op over de 10'000 omdrejninger så er det dyrt og besværligt.
    Under det omdrejningstal er det nemmere og billigere.
    Men på 2takt kommer ydelse med omdrejningerne så derfor mange alligevel smider en masse penge i scooter tun


Kommentér på:
Jog r opsætning

Annonce