{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
367 visninger | Oprettet:

Kan det reddes? {{forumTopicSubject}}

Hej SG, jeg fik idag det her Polini svinghjul af min kammerart.

Han sagde han ikke havde behov for det fordi det var skadet, og han hellere ville køre med noget han vidste ikke ville ødelægge hans rem.

Jeg er nysgerrig på at vide om svinghjulet på nogen måde kan reddes,
siden det ville nemlig passe skide godt med min Polini vario.

Jeg har hørt at man kan slibe det på en eller anden måde??

Jeg har ikke forstand på emnet, så i må meget gerne komme med ideer til hvad jeg kan gøre! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan det reddes?
  • #3   7. okt 2022

profilbillede
  • #4   7. okt 2022

profilbillede
  • #5   7. okt 2022 svinghjul ???????

men ja blæser hjul kan redes det kræver noget fusk men det er nemt nok monter den omvendt på motoren uden rem så start den på el start også hold noget sandpapir på i skal ende på korn 1200 eller mere pas på fingere

• #6   7. okt 2022 Jeg ville bare bruge den som den er. De huller der skal nok blive slidt væk

• #7   7. okt 2022 Blæserhjul* Min fejl.

Jeg tænker jeg prøver at bruge den med en slidt rem jeg har i forvejen, og ser hvordan det går.
    Hvis møget går i stykker prøver jeg at slibe den, tak for svarende smiley

• #8   7. okt 2022 Den er nem af ordne med en fil, imens at den sidder på motoren, uden vario og uden kilerem.

Find nogle videoer fra Rusland på youtube.

• #9   7. okt 2022 Tid er den dyrebareste ressource. Du får intet ud af at skiftr svinghjul, udover spildtid.
    Du risikerer den æder din rem.

Det ser så dybt ud de mærker i det alu jeg vil kalde den småtmetal. Den ska i containeren.
    Ingen grund til at græde over spildt mælk. Hvor der handles der spildes.

If it aint broke dont break it.

Men hvis du vil slibe dit blæserhjul så topfart bliver lavere og remmen kører skævt, eller køre med det som det er med risiko for remmen knækker og smadrer dele i dyre domme, så får du da tiden til at gå med noget, sååå vil jeg sige sæt en bolt gennem og stik ind i en skruemaskine.

Så ka du stå med skruemaskinen i den ene hånd og rotere remskiven/blæserhjulet mens du med den anden hånd holder en slibeklods med sandpapir på så remskivens slidflade forbliver lige... forhåbentlig.

Det er totalt makværksklytteri men go for it hvis du gerne bare vil have matchende navne på blæserhjul og vario smiley

• #10   8. okt 2022 Jeg havde bare tanken at det ville passe bedre, hvis snasket var fra samme mærke har ingen anelse om der forskel på hvordan tingene passer!

Men tænker bare jeg gemmer det som reservedel

Igen tak for svarende! smiley

Kommentér på:
Kan det reddes?

Annonce