367 visninger
|
Oprettet:
Kan det reddes? {{forumTopicSubject}}
Hej SG, jeg fik idag det her Polini svinghjul af min kammerart.
Han sagde han ikke havde behov for det fordi det var skadet, og han hellere ville køre med noget han vidste ikke ville ødelægge hans rem.
Jeg er nysgerrig på at vide om svinghjulet på nogen måde kan reddes,
siden det ville nemlig passe skide godt med min Polini vario.
Jeg har hørt at man kan slibe det på en eller anden måde??
Jeg har ikke forstand på emnet, så i må meget gerne komme med ideer til hvad jeg kan gøre!
jan 2022
Følger: 18 Følgere: 3 Emner: 9 Svar: 25
jan 2022
jan 2010
Følgere: 286 Scootere: 14 Emner: 32 Svar: 25.091
men ja blæser hjul kan redes det kræver noget fusk men det er nemt nok monter den omvendt på motoren uden rem så start den på el start også hold noget sandpapir på i skal ende på korn 1200 eller mere pas på fingere
jun 2019
Følger: 13 Følgere: 783 Scootere: 1 Emner: 136 Svar: 5.518
jan 2022
Jeg tænker jeg prøver at bruge den med en slidt rem jeg har i forvejen, og ser hvordan det går.
Hvis møget går i stykker prøver jeg at slibe den, tak for svarende
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 482 Scootere: 7 Emner: 71 Svar: 36.734
Find nogle videoer fra Rusland på youtube.
sep 2003
Følger: 19 Følgere: 667 Scootere: 12 Emner: 152 Svar: 8.802
Du risikerer den æder din rem.
Det ser så dybt ud de mærker i det alu jeg vil kalde den småtmetal. Den ska i containeren.
Ingen grund til at græde over spildt mælk. Hvor der handles der spildes.
If it aint broke dont break it.
Men hvis du vil slibe dit blæserhjul så topfart bliver lavere og remmen kører skævt, eller køre med det som det er med risiko for remmen knækker og smadrer dele i dyre domme, så får du da tiden til at gå med noget, sååå vil jeg sige sæt en bolt gennem og stik ind i en skruemaskine.
Så ka du stå med skruemaskinen i den ene hånd og rotere remskiven/blæserhjulet mens du med den anden hånd holder en slibeklods med sandpapir på så remskivens slidflade forbliver lige... forhåbentlig.
Det er totalt makværksklytteri men go for it hvis du gerne bare vil have matchende navne på blæserhjul og vario
jan 2022
Men tænker bare jeg gemmer det som reservedel
Igen tak for svarende!
Kan det reddes?