{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
202 visninger | Oprettet:

gearing og udstødning {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige bestilt en 14/41 gearing og en yasuni r. Jeg ville høre hvad jeg kan forvente. OG ja har også bestilt shimskiver. Hvad kan jeg forvente af forskel og hvad kan jeg forvente at skulle indstille.
opsætning på min pgo pmx:
malossi sport 70cc
17,5 mm kabu
stage 6 kobling med grønne trimfjeder i fra polini
gul trykfjeder
6,5 grams ruller
multi vario
gg udstødning
std rem og remskiver
std tædning


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gearing og udstødning
  • #1   1. nov 2022 95-105 kmt på speedometeret.
    Start ud med at shimmer dit vario og se hvordan den trækker.

    Skift derefter udstødningen og indstil så rullerne på ny.
    Når rullerne er indstillet så indstiller du koblingen.
    Tag en tur og find topfarten.
    Sæt så gearingen på og se hvad der giver.
    Den burde give cirka 10% mere på toppen og en uden gearing.


  • #2   1. nov 2022 tak for hjælpen. Den yasuni r udstødning er det bedste køb jeg nok har lavet. Den kører helt perfekt. Varioen er shimmet og ruller og kobling er indstillet. nu venter jeg på mion gearing er blevet presset. Jeg har ebare et spørgsmål iforhold til den yasuni r udstødning. Jeg har taget begrænsningen i forråret med ikke den i lyddæmperen da jeg ikke kunne få den af. Har det noget at sige effekt mæssigt?

  • #3   2. nov 2022 #2
    Det har sindsygt meget at sige.
    Der ligger nok 20 % mere der og gemmer sig.
    Du får MANGE flere omdrejninger ud af den, når du fjerner den i lyddæmperen.
    Men også en del mere lyd ud af den.


Kommentér på:
gearing og udstødning

Annonce