221 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Stage6 21mm R/T Stage6 21mm R/T

Hej alle.
Jeg sidder og skal til at have dr racing 70cc på min jog as, og skal jo så også have anden karburator.
Jeg ville gerne have DellOrto karbu endten en 19mm eller 21mm.
Men jeg synes fanme de er så fanes dyre, og så ville jeg heller bruge de samme penge på en Stage6 21mm R/T i stedet, for kunne måske godt tænke mig at tune den lidt mere i fremtiden, men det bliver bare ik lige nu da pengene ikke helt er der til det.
Det jeg ville spørger om er sådan set bare om den bliver for stor til den cylle som jeg skal have:)

Håber i kan hjælpe:)
God dag

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte kommoder mm. 2.293 kr.
  • Sæt 2 mørklægnings-rullegardiner op. Den ene skal forkortes fra 60 til 50 cm. 600 kr.
  • Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • VVS’er til installation af integreret IKEA opvaskemaskine 1.700 kr.
  • Møbelsamling 500 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stage6 21mm R/T
  • #1   5. mar 2023 en stage 6 koster 1000 en DellOrto koster 900

nå men nej den vil passe ok lige i den store ende eller det går an på udstødning men du har vel set tilspænding på stage 6 den er jo stor så du kan kun have power filter på stor power filter

• #2   5. mar 2023 Yes det har jeg skam set, og ved også at jeg skal have anden studs og alt det, men det vil nok stadig være billiger hvis man ser det på den måde.
    Jeg havde sådan set tænkt mig at købe 19mm DellOrto hvis det var, og den koster 1000

• #3   5. mar 2023 21 mm koster 899

stage6 21 koster 1050

• #4   5. mar 2023 21 kan lige gå.
    Både dell'orto og s6 er gode.

• #5   5. mar 2023 Dellorto og total plug en play.
    Så passer det originale luftfilter og du kommer ikke til at mangle plads.

• #6   5. mar 2023 Stage6 har fladspjæld og ekstra stort bundkar, og powerjet.

Det er ting du ikke har brug for på scooter.
    Især ikke med almindelig dr cylle på.

Jeg ville bruge pengene på noget andet end karbu.
    Men hvis du ska ha karbu uanset hvad, så ville jeg beugr pengene på dellortos kompakte design, gode koldstart, lette indstilling og noget du nemt ka finde info om indstilling af

• #7   5. mar 2023 #6
    Hvad ville du så mene jeg skal have af karbu hvis ik jeg skal bruge de penge på det.
    Hvis jeg altså forstår dig ret:)

• #8   5. mar 2023 Dellorto 17,5mm er virkelig en vinder, til sports opsætninger.
    Nem at arbejde med, yder fornuftigt, bruger ikke voldsomt meget brændstof og nem at give gas med.

• #9   5. mar 2023 Okay.
    Så det ville ikke gøre den store forskel om jeg køre med 17,5 eller 19mm, eller også 21mm.
    Havde nemlig tænkt lidt på 21mm fordi den er billiger og så giver det måske også lidt mere kraft?

Det andet jeg vill køre med er:

Yasuni r
    Polini hi-speed vario
    Og lidt andre små ting selfølgelig.

• #10   5. mar 2023 Alt over 17,5mm vil ikke give noget stort, i ydelsen, udover et stort benzinforbrug.

Du vil da få lidt ud af det, men jeg mener ikke at det er det værd.

• #11   5. mar 2023 Jeg havde hellere brugt pengene på dæk, støddæmper, lygter bremser og den slags.

Men hvis de ting er i orden så er karbu måske det eneste der mangler.

Men hvis det ska være karbu så hellere for lidt end for meget.
    I polini cup må de max bruge 19mm karb, og det er race maskiner. Så til sport tun på scooter havde jeg nøjedes med en 17,5 der er nem istedet for at bakse en masse med en 21 bare for at få den til at kunne være der. Og så for at få den til at køre som den skal og yde ligeså godt som en 17,5 gør bare af at blive sat i og stillet lidt på hoveddysen

• #12   5. mar 2023 Okat det bare i orden.
    Tak for alle de gode svar:)

• #13   5. mar 2023 Kom i tanke om du også skal have anden studs, og en spacer til under studsen hvis du vil have s6 R/T på.
    Så det bliver en del dyrere.
    Plus dysesæt er dyrere.
    Så det bliver dyrere og mere besværligt, og bliver kun meget lidt bedre, og kun hvis du lykkes med det smiley

• #14   6. mar 2023 #13
    Lige netop.
    Og det umuligt at få plads til et luftfilter.

Kommentér på:
Stage6 21mm R/T

Annonce