331 visninger
|
Oprettet:
Suzuki DM50 {{forumTopicSubject}}
Goddag ScooterGaleri.
Inden jeg begynder så frabeder jeg mig smarte og/eller negative holdninger vedrørende tuning af Suzuki dm50
Er der en som kan lave en kort guide til hvordan man planer topstykket og fjernelse af plumb og hakkning af stempel.
Dvs - Hjemmetuning således at den kører de 50-60.
Er det muligt?
apr 2017
Følger: 1 Følgere: 9 Emner: 5 Svar: 724
jan 2010
Følgere: 281 Scootere: 14 Annoncer: 1 Emner: 30 Svar: 24.715
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 457 Scootere: 7 Emner: 63 Svar: 36.154
Den er bygget til at stå i et butiksvindue.
Nu er den 30 år gammel og bør slet ikke køre på vejen.
Den er jo totalt livsfarlig.
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 457 Scootere: 7 Emner: 63 Svar: 36.154
Puch Maxi er også noget shit.
Jeg har kørt på det meste af det er fandtes dengang.
Det meste er noget lort, sammenlignet med hvad man kan få for pengene i dag.
Vælger man en Suzuki Samurai, så vælger man den for at køre lovlig.
Som man altid gør på veteranerne.
Er man ikke tilfreds med fart/optræk, så vælger man noget der ikke er typegodkendt med 1,0 HK.
Jog AS er typegodkendt med 1,2 HK. ( 6mm indsugning )
Jog FS er typegodkendt med 2,3 HK. ( 20mm indsugning )
Alt efter 1996 er bare så meget bedre.
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 457 Scootere: 7 Emner: 63 Svar: 36.154
Folk har for mange penge.
Værdien på veteran knallerterne nu, passer lidt ind i værdien på tulipanløg, i starten af 1900 tallet.
Det giver ingen mening.
Det giver mere mening at give mange penge for en BMW E30 eller Golf 1, end at give mange penge for en Puch Monza 3 gears med egerfælge.
Suzuki DM50