{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
234 visninger | Oprettet:

malossi or remskive {{forumTopicSubject}}

god dav der ude har en pgo hot 50 som der godt må køre lidt hurtigere og mere hidsig i optræk jeg kommer nok til at købe en yasuni r til den men jeg har også set lidt på noget malossi or remskive. nogen der ved om det ville give mening at købe remskiven eller om det er spild af penge
min opsætning er således:
70cc malossi sport
21 polini cp med 94 dyse
malossi multivare med 4,5 grams i
malossi klevar rem
malossi fly kobling
jasil ø10 racing krumtap
polini 14-41 gearing
og en yasuni z
og den køre præcis 70 på gps


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  malossi or remskive
  • #1   21. mar 2023 den skulle gerne køre 90 og rykke på baghjul som den er nu

  • #2   21. mar 2023 altså den rykker godt og køre jo også hurtig men den køre ca 85 på speedometer og 70 på gps men den må godt blive lidt hurtigere men jeg køber nok en yasuni r men jeg ved bare ikke om det er spild af penge at købe en malossi or remskive

  • #3   21. mar 2023 men det er også lidt mærkeligt for jeg har en andet pgo hot 50 der havde samme opsætning bare uden racer krumtappen og 14/41 gearingen og den kørte 74kmt på gps men jeg tror det har noget at gøre med at den for falsk luft fordi der er et gevind i motoren der er gået i stykker

  • #4   22. mar 2023 Køb en anden cylinder, før du køber en anden udstødning.
    Yasuni Z er ikke dårlig.
    Det er en af de bedste udstødninger til 50 ccm og klart bedre end GG.

    Du bør overveje en rigtig racing cylinder eller en Stage6 Sport Pro.


  • #5   22. mar 2023 #4
    ok jeg har også overvejet at skifte til racing opsætning fordi det ville jeg mene at det er lidt bedre en sport men først laver jeg lige det der gevind


Kommentér på:
malossi or remskive

Annonce