513 visninger
|
Oprettet:
stylepro tænding {{forumTopicSubject}}
hej, jeg har købt en stylepro tænding fra en gut på facebook og bagpladen havde han ikke så tænkte måske om der nogle der ved om man kan montere det uden og hvis ikke om man kan lave sin egen uden besvær og hvad dens funktion er.
link til tændingen: https://www.kgi.dk/product/14128-3491/pgo-pmx-pmx-sport-50-2t/stylepro-taending
jan 2010
Følgere: 281 Scootere: 14 Annoncer: 1 Emner: 30 Svar: 24.681
maj 2021
Følger: 22 Følgere: 161 Scootere: 1 Emner: 33 Svar: 82
jul 2011
Følger: 18 Følgere: 140 Scootere: 1 Annoncer: 3 Emner: 75 Svar: 1.353
Fordi jeg har faktisk sådan en Stylepro tændning liggende det eneste problem er bare at ledningen på den lille modstand skal loddes igen , eller ja den skal lige fastgøres til den igen , det kan sagtens klares uden bøvl og problemer.
Det er bagepladen og det hele med til den, du kan sige til hvis du købe det hele , det meget billig , du betaler bare selv porto og forlanger kun prisen som jeg selv gav for det ,
Send en pb hvis det ender ud i at du ikke kan finde eller lave en bagplade selv ..
Men kan fortælle du vil blive glad for det mærkbar at få det tændning på, jeg har så bare
R-Setup på min Aerox , men det jo det samme setup , men det til PGO’n det er Stylepro
jul 2011
Syndes du virkelig det er så slemt at monter den
ved godt stylepro er lidt billiger end de andre billige typer af de gode tændninger som italkit osv ,
Jeg plejer at sætte noget snakeskin på som passer 100% til ledningernes tykkelse så det ikke bliver træng , for at undgå dette problem , men jeg mindes ikke det så bøvle at monter jeg mindes faktisk på PGO det var noget af det nemmeste montering af tun tændninger jeg har været ude for , ( ingen indstillinger ) eller mener da det var stylepro tændningen til pgo som skal monteres som et standart tændning og slut …
maj 2021
Følger: 22 Følgere: 161 Scootere: 1 Emner: 33 Svar: 82
Tja, min tænding var enten defekt fra start eller også fik jeg selv smadret noget. Sådan kan det gå.
apr 2022
Følger: 29 Følgere: 72 Scootere: 1 Emner: 26 Svar: 130
jul 2011
stylepro tænding