{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
262 visninger | Oprettet:

CDI begrænser {{forumTopicSubject}}

Hej alle. Jeg har sådan et såkalt “panserværn” på min scooter. Den kører de 35 med den på men ned af bakke går det med ca 43 i timen. Så vil jeg vare lige høre om politiets rullefelt har så lidt modstand at den bare kører de 43 kmt på rullefelt da der ikke er skive i smiley

På forhånd tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  CDI begrænser
  • #1   13. apr 2023 når du køre ned af bakke trækker tyngdekraften i dig og giver dig mere fart det er rent fysik

rulle feltet er der kun rulle modstand ingen luft eller tyngdekraft den eneste måde man kan ændre på farten på rulle feltet er mere eller mindre vægt selvfølgelig flere og færre omdrejninger på motoren men jeg snakker eksterne kræfter men politiværn kan høres 200m væk og politi er sku ikke dumme så de ved hvordan det ser ud og hvis du bliver set køre med fuld smadre også du bliver stoppet og den så køre 30 får du 2 valg slå det fra eller de tager den med til undersøgelse og den kan tage et år og du får en halv maskine tilbage og rester er smadret

• #2   13. apr 2023 Du sku være safe

• #3   13. apr 2023 ok safe er nok et forkert ord at bruge smiley
    Personlig har jeg aldrig kørt med politiværn. Det har aldrig kunne redde mig alligevel.
    Men den sku ikke køre mere end 35-37 på rullefelt smiley har hørt om folk blive reddet af politiværn. Går den så går den. Men har også hørt det ikke virkede. Afhænger vel altid af din adfærd, og betjenten. Og situationen generelt.

• #4   14. apr 2023 Ok tak for svarene smiley

• #5   14. apr 2023 Du bør nok have en lille skive i, så din motor rammer omdrejningerne tidligere og så sætter du bare begrænseren lidt op.
    Det skal gerne være sådan så det er en mur af fart, som ikke ændre sig, uanset om det er op eller ned af bakke.

Kommentér på:
CDI begrænser

Annonce