{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
377 visninger | Oprettet:

Hot 50 trim og tryk fjeder {{forumTopicSubject}}

Hej jeg vil bare lige høre hvilke trimfjeder og trykfjeder vil passe godt til min opsætning den hqr knæk så tager ok mange omdrejninger

Opsætning:
Stage6 sport pro 70cc Ø10
athena tap
Polini speedcontrol 4 g ruller
Stage6 pro replica mk2 knæk med malossi mhr potte
Polini cp 17.5m
Malossi rem
Polini kobling


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hot 50 trim og tryk fjeder
  • #1   19. jul 2023 hvilken knæk

  • #2   19. jul 2023 Stage6 pro replica mk2 knæk udstødning

  • #3   19. jul 2023 hvad får du selv ud af det her for mig skriver de den yder i lave omdrejninger og sports pro yder i høje omdrejninger så det er at sætte + og - sammen det bliver ikke særligt godt

    Stage6 har fuldstændigt re-designet deres super populære PRO REPLICA udstødning og det har ledt til PRO REPLICA MkII udstødningen som imponerer ved sit stærke moment, men relativt lave omdrejninger, samtidigt med at den leverer en betydelig stigning af kraft i mellem-området, uden mærkbart tab af moment. Stage6 PRO REPLICA MkII er af udseende en klassisk knækudstødning, men med smukke detaljer som det præget Stage6 logo på selve potten og en utrolig lækker finish på lyddæmperen som løfter produktionskvaliteten op på et højt niveau.



    nå som svar på dit spørgsmål så en mellem opsætning er nok bedst så 5.5 6.5 grams ruller en 26 30 kg trykfjeder og mellem trim også så gul fra polini

    det er mit bedste bud men du skal have 100% styr på dyssen først så ellers kommer det hurtigt til at gå galt


  • #4   19. jul 2023 I den her test på rullefelt med låst vario er pro replica mk1 klart den højst ydende på sport pro mk2 70.
    https://www.pedparts.co.uk/blog/tecnigas-exhaust

    Jeg havde taget en medium eller soft trykfjeder, og medium eller soft trimfjedre.
    Afhænger lidt af om du har den alt for lange eller kun lidt for lange malossi rem i.
    Desto længere remmen desto lavere gear starter den fra 0kmt i og desto blødere ska trim være.

    Det er en skam de ikke testede c16 i den første test.
    Den sku yde optimalt på sport pro.
    Iflg den her anden test hvor de tester c16 og c20 osv
    https://www.pedparts.co.uk/blog/stage6-sport-pro-mkii-cylinder-kits-a-closer-look


    profilbillede
Kommentér på:
Hot 50 trim og tryk fjeder

Annonce