{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
602 visninger | Oprettet:

Honda SFX tuning {{forumTopicSubject}}

Hej derude
Min Honda SFX kører 65 km/t men er meget langsom i optræk. Den tager meget sent fat og hele optrækket opad mod de 65 tager lang tid. kunne det være noget med at det er for blød trykfjeder, eller hvad skal der gøres.
Opsætning:
Polini 3g race kobling (grønne trimfjedre)
Gul Malossi trykfjeder (tror det er blød)
Polini vario (7,7 g ruller)
Polini Racing Rem
GG udstødning
Hipe dyse 86

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Honda SFX tuning
  • #1   12. aug 2023 For tunge ruller.

Måske er din rem for bred så der ska shimmes før den ka gå i laveste gear.
    Måske er den for kort så der ska absurd stram trim i før den vil op i omdrejninger fra start fordi den starter i alt for højt gear (dybt nede) i bagerste remskive med en for kort rem.

Hvis du har standard cylinder på vil jeg mene en gul malossi er for hård til det. I så fald passer 7,7 grams ruller måske.

Men optag evt en video og del et link herinde så ka man nemt høre mere end du ku beskrive med 1000 ord smiley

• #2   12. aug 2023 Tusind Tak
    Jeg har næsten lige væltet på scooteren men der var ikke sket andet end at skjoldene var ridsede. Men det er først efter at jeg er væltet at optrækket er blevet dårligere så ved ikke om det kan være noget med det at gøre. Men hvordan skal jeg optage videoen? Er det hvor den er på centerstøttefoden eller også imens at jeg kører?

Det kunne godt have noget med remmen at gøre for den siger også en sjov lyd dernede fra under kickstarterskjoldet som om der ikke rigtigt er plads til de andre ting.

Kommentér på:
Honda SFX tuning

Annonce