266 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Sport cylle? Sport cylle?

Hey jeg har overvejet at skifte min std cylle ud da den har kørt en del efter hånden 13000km plus minus og tænkte på Hva i tænkte ville være en god udskiftnings cylle evt effekten af skiftet også

Havde overvejet en “airsal 50cc sport” eller tech piston

Opsætning
Aprilia’s sx 50 2018 opsætning

Cylle:
Std 50cc

Krumtap:
Std krumtap

Kaburator:
Std kabu “med lidt ændring”
#100 hoveddyse
208GA dyserør
#35 tomgangsdyse

Tændrør:
NGK BR10ES tændrør

Gearing:
14 tands fortandhjul
45 bagtandhjul
3 gearskiftehjul

Udstødning:
Voca cross 50/70cc

Cdi:
Justerbar cdi ubegrænset
Topfart:
83

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sport cylle?
  • #1   13. aug 2023 72 sport eller 78.
    Airsal sport 72 er meget populær

• #3   13. aug 2023 1:L tak for svaret men tror jeg gerne jeg ville holde mig til 50cc men ellers godt bud smiley

2: dan’I p det lidt en 50/50 for troede at 13.000 var en del for en 2 taks cylle (havde en af mine venner sagt) men ellers tænkte jeg det kunne være fedt med måske bare lidt ekstra power ikke det store men bare lidt mens man holder sig til 50cc smiley

• #4   13. aug 2023 #3 hvad er pointen? Du kan få en 70cc cyllinder som er både billiger og har flere kræfter end 50cc sport

• #6   13. aug 2023 Vlad’s det mere mor og far der siger nej til 70cc så tænker den bedste opgradering må være 50cc sport smiley

Har evt i hørt om folk med airsal 50cc sport som kørt godt eller dårligt? Og om det yder okay

Og en ekstra ting om std krumtap kan holde til det hvis i ved det tror godt den kan men ville bare for sikkerhedens skyld lige spørge smiley

• #8   13. aug 2023 Dan’I p min rammer nok maks 12k rpm pga cdi begrænsningen så satser på den holder til det smiley

tak for svarene alle sammen smiley

• #9   13. aug 2023 #6 hvis man køber stage 6 streetrace står der 49cc på siden af cyllinderen

• #11   13. aug 2023 Dan’I p jo jeg er også selv i tvivl hvorfor men mine forældre ved sku ikke så møj omkring knallert ud over at det skal være 50cc så det er det eneste jeg lige skal holde mig til dsv ellers havde jeg nok også selv købt 70cc smiley så forstår godt din undren smiley

• #13   13. aug 2023 mit airsal sport er 50mm smiley (78cc)

Du ka bare bestille 50mm kittet og sige ups hov, det er jo ikke 50cc men 50mm, nåmen nu har jeg det så ryger det på smiley smiley

Kommentér på:
Sport cylle?

Annonce