348 visninger
|
Oprettet:
Knallert taber pusten {{forumTopicSubject}}
Hej scootergalleri.
Jeg har en keeway f act med:
Streetrace 70cc med ngk br8hs tændrør
Cp 21 90 dyse nål øverste hak
Ukendt leovince knæk udstødning (tror den svarer til yasuni z)
Malossi multivario 4.5 grams ruller
Naruku kobling med blå trim og stage6 medium trykfjeder
31.000 volt tændspole
Ligeskåret gearing
Problemet er bare at den trækker mega godt med fuld gas i ca 3 sekunder og så taber motoren effekt men trækker stadig bare med ca den halve motor effekt. Hjælp, tak
okt 2023
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 14
https://m.youtube.com/shorts/D1qYFyubapA
okt 2006
Følger: 10 Følgere: 99 Scootere: 2 Emner: 44 Svar: 492
okt 2006
Følger: 10 Følgere: 99 Scootere: 2 Emner: 44 Svar: 492
okt 2023
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 14
okt 2006
Følger: 10 Følgere: 99 Scootere: 2 Emner: 44 Svar: 492
Måske din trykfjeder er for stram.
okt 2023
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 14
jul 2011
Følger: 18 Følgere: 140 Scootere: 1 Emner: 76 Svar: 1.392
Du kan sammenligne det lidt som bil kørsel , hvor du starter af i 1 gear også skifter du gear fra 1 op i 4 med det samme , også vil motoren nemlig også der falde i RPM meget fordi du har for meget modstand på til at få den op i RPM igen , derfor vil den så tage længer tid om om at komme op i de RPM igen hvor det føles normal at RPM og 4gear passer sammen
Undskyld den lange besked. Havde bare den ide at du ikke ved så meget omkring dit problem og måden din motor opfør sig på …
Hvis du vil dette problem til livs , så vil jeg gerne hjælpe dig …. Du siger bare til hvis det er
(-: så vil jeg gerne forsøge at hjælpe dig så godt jeg nu kan
okt 2023
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 14
jul 2011
Følger: 18 Følgere: 140 Scootere: 1 Emner: 76 Svar: 1.392
Så har samme størelse som de Standarte remskiver , men tilgændgæld er den så udstyret med 2 forkellige stignings grader , og ingen af de grader minder om dem du har i din remskive, Disse stignings grader i Den TPR remskive jeg har er lavet på den måde man selv vælg den type grader man føler ens motor går bedst med , og lige gyldig hvad du vælger af stigninger i den TPR remskive , så for du ikke det her død punkt længer som du for , fordi din remskive når den åbner op til ca halve hvad den kan , så er det at den sidste halvdel der mangler at åbne i remskiven faktisk er for stejl , og det resulter så i at den åbner alt for hurtig , ….
alt dette undgår du med sådan en TPR Remskive ….. …. Og det virker bare 200.
optrækket er bare jævn og vildt uden at effekten ødelægges fordi remskiven åbner op for hurtig …..
Det er den i linket som jeg har en helt ny af liggende. Eller jeg mener faktisk jeg har 2 nye.
https://speedline.dk/yamaha-aerox-foer-2003/remskiver/remskiver-top-performances-torque-converter-s-t-9923030
Jeg mener/ Ved at du ville blive meget glad for sådan en TPR Remskive , jeg er faktisk så sikker at det eneste du skal er at flytte din kobling og trykfjeder over i TPR remskiven og så tror jeg faktisk du klar til at køre og dit optræk mærker du få første uden nogen død punkter fra Start til den konstante Top fart . Og dine Ruller i vario passer også meget godt . Så hvis jeg var dig ville jeg klart have den i tankerne ….
okt 2023
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 14
Knallert taber pusten