{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Polini evo 1 50cc ac
  • #1   11. nov 2023 Der står EVO 1, gerne skulle kune yde 16hk. Er dog ikke sikker på om det er motoreffekt eller om det er til hjul. Men skulle gerne være et meget kraftigt 50cc cylinder…

    Ik hate hvis Siger noget dumt, bar af hvad jeg kan finde


  • #2   12. nov 2023 #1 rolig nu det er 70cc der laver de hk han snakker 50cc så måske 6hk og til hverdag så alt over gg så jeg ville vælge en sito plus med en 19mm karburator og standart luftfilter


  • #3   12. nov 2023 Det er totalt spil af penge.
    Det skal have ekstremt mange omdrejninger.

    Du bør hellere vælge 70 ccm alu sport.
    Det holer længere, larmer mindre og yder det samme. Og så kører det også længere på literen.


  • #4   11. dec 2023 Man kan godt høre både Brian og ScooterTech OVERHOVEDET IKKE kender til det cylinderkit. ????..

    Det er godt for små 18 hyper. Ligesom de andre vilde 50cc hyperracing Kits med 2 delt udstødning port og 1 stempelring.

    Søg evt. Polini Evo 1 50CC på YouTube. smiley


  • #5   11. dec 2023 jaja nu skal du lige huske at 18 hk laver dem der kan tune og indstille det kan 95% de unge her inde ikke derfor svare vi som vi gør

    jeg har en 39cc pocket bike som laver 15 hk så ja det er ikke cc som laver hk


  • #6   19. dec 2023 #4
    At man "kan" trække 18 HK ud af en cylinder, betyder ikke at det er noget man har lyst til at køre med. For så er det så portet, så det kun egner sig til powerdrag, på et rullefelt.
    70 ccm evo er markant nemmere at arbejde med.


Kommentér på:
Polini evo 1 50cc ac

Annonce