{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  TIL SG!
  • #1   24. apr 2004 Må jeg spørge om noget ??

Hver dag, er der mindst 10 indlæg - hvor folk vil have en eller anden smidt ud !!!

MEN har det nogensinde hjulpet - nej, vel...

Jeg har selv fået mange 1 taller, og jeg synes også det er noget lort, men jeg nulstiller bare, eller overtaler den der har smidt 1 tallet, om at jeg skal have en højere karakter ----

For ærlig talt, så er jeg efterhånden mere træt af de her indlæg, end jeg er af mine 1 taller !!!

• #2   24. apr 2004 Helt sikkert, synes også det samme.. Men bliver bare lidt irreteret over at han ikke kan finde andre argumenter end "det er en sfx"..
    Men jo, der er med jævne mellemrum folk der bliver slettet herinde.. Har set SG skrive det mange gange..

Hygge.. Og god druktur!'

• #3   24. apr 2004 hvorfor ik bare fucke det point system op.. Når fok ik kan finde ud af at bruge det... Synes det er meget fedt man kan stemme på hinandes scootere.. Men det er ik fedt, når folk ik bruger det ordenligt..!!

• #4   24. apr 2004 Jeg kunne sq ikke have sagt det bedre selv....

Til de fuck hoveder der altid giver 1 er der kun en ting at sige:
    Få dog for satan da en scooter i stedet for alt det der gamle lort som i ALTID tror er fucking guld værd!!!!! Det er 20 år og gamle knallerter og de er ikke en skid vær!! Det er sq jer der får 1 og det kan i ikke klare eller hvad??? Så skulle i sq ik have sat den ind i et galleri, hvis i absolut skal give 1 så giv dog en grug i stedet for Citat: "det er jo en sfxer og den babber gren" For bandede bondeknole af en flok konfi snotunger!!!!

NB: det var kun til de der møghunde der altid giver 1 for de har som regel altid noget gamelt lort...

• #5   24. apr 2004 Enig.. mange misbruger det system..!! men mange er til gengæld meget reelle, og det er cool når de smider en begrundelse for deres karakter..!!

• #6   24. apr 2004 Hmm, kan godt følge jer gutter, men føler dog mere provokation når de ikke skriver en begrundelse.. fuck 1 tallet, giv en grund..

Nicki

• #7   25. apr 2004 Jaer Nicki jeg kan da godt se hvad du mener... men det er bare når de så endeligt giver en bedømmelse så er det noget i retning af: Det er fordi den lugter af tis....

Kommentér på:
TIL SG!

Annonce