121 visninger
|
Oprettet:
TIL SG! {{forumTopicSubject}}
Smid den her lille lort ud, er træt at hans evige 1 stemmer på ALLE Sfx`er.. Det kan da godt være nogle ikke kan lide min sfx, men forfanden, 1 synes jeg sgu ikke er rimeligt!
http://www.scootergalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=15560
jan 2004
Følger: 17 Følgere: 16 Scootere: 3 Emner: 338 Svar: 1.220
Hver dag, er der mindst 10 indlæg - hvor folk vil have en eller anden smidt ud !!!
MEN har det nogensinde hjulpet - nej, vel...
Jeg har selv fået mange 1 taller, og jeg synes også det er noget lort, men jeg nulstiller bare, eller overtaler den der har smidt 1 tallet, om at jeg skal have en højere karakter ----
For ærlig talt, så er jeg efterhånden mere træt af de her indlæg, end jeg er af mine 1 taller !!!
sep 2003
Følger: 1 Scootere: 1 Emner: 41 Svar: 108
Men jo, der er med jævne mellemrum folk der bliver slettet herinde.. Har set SG skrive det mange gange..
Hygge.. Og god druktur!'
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 1 Scootere: 1 Emner: 26 Svar: 92
sep 2003
Følger: 2 Følgere: 1 Scootere: 1 Emner: 1 Svar: 15
Til de fuck hoveder der altid giver 1 er der kun en ting at sige:
Få dog for satan da en scooter i stedet for alt det der gamle lort som i ALTID tror er fucking guld værd!!!!! Det er 20 år og gamle knallerter og de er ikke en skid vær!! Det er sq jer der får 1 og det kan i ikke klare eller hvad??? Så skulle i sq ik have sat den ind i et galleri, hvis i absolut skal give 1 så giv dog en grug i stedet for Citat: "det er jo en sfxer og den babber gren" For bandede bondeknole af en flok konfi snotunger!!!!
NB: det var kun til de der møghunde der altid giver 1 for de har som regel altid noget gamelt lort...
mar 2004
Følger: 60 Følgere: 59 Scootere: 12 Emner: 347 Svar: 1.350
jan 2004
Følger: 21 Følgere: 20 Scootere: 2 Emner: 44 Svar: 515
Nicki
sep 2003
Følger: 2 Følgere: 1 Scootere: 1 Emner: 1 Svar: 15
TIL SG!