{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
154 visninger | Oprettet:

Benzin Overførsel {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg har den her Black Magic som ikke kan starte har gjordt følgende
Den har haft kunne starte før men kom til at blande for meget olie tror ihvertfald det er problemet fordi den startede ikke efter
(det jeg har gjordt efter den ikke kunne starte)
- Skiftet membran

- Skiftet Pakninger mellem Membran

- puttet benzinhane på fordi Vaccumhane måske er i stykker

- Skiftet bundkar fordi der kom benzin ud derfra pga. Vaccumhane

- tjekket Cylinder og stempel

- og tømt tanken og renset kabu en masse gange

Jeg vil virkelig gerne have den klar til sommer så er der nogen der kan hjælpe ps. Når jeg holder hånd for kabu kommer den ikke Benz åå min hånd den der finder det rigtige bund får 20kr


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Benzin Overførsel
  • #1   17. feb du har gjort mange tung forkert og du har nok ikke kun et problem

    men lad os få den til at få benzin først tag benzinslangen af karburator det er den øverste på vacuum hanen så suger du i den nederste slange så kommer der benzin ud af den anden så virker hanen så på karburator med benzin slangen så siger du i gen i varcum slangen i 3 sek så er karburator fuld på plads med varcum slangen

    så kan du prøve at starte

    forventer at den gnister og der er kompression

    af med luftfilter giv giv fuld gas og tryk på kickstarter med hånden for indsugning uden luftfilter og uden tænding så skal du få benzin på hånden
    gør du det så på med tænding og prøv at starte

    får du ikke benzin på hånden så er det karburator du skal se på og den skal kunne lukke for benzin selv om der slet ikke er en tank hane der er en lukke nål inde i karburator som der skal lukke for benzin så jeg tror at dit største problem er din karburator


  • #2   17. feb Rens eller skift dit tændrør, hvis du har haft for meget olie i din benzin.

Kommentér på:
Benzin Overførsel

Annonce