{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
210 visninger | Oprettet:

Emil K
Emil K
Emner: 3 Svar: 4

Gilera stalker sætter ud {{forumTopicSubject}}

Hej sg

Min stalker er begyndt at sætte ud når den blir varm, lige når man har startet den og den er begyndt og kører så går den egentlig fint nok men jo varmere den bliver jo mere sætter den ud og til sidst sætter den så meget ud at den kun kører kan kører 30

Nogen der har prøvet det før, mistænker noget med tændningen og gøre

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gilera stalker sætter ud
  • #1   28. feb For mig lyder det som om du har kørt med for lille dyse eller ik har kørt et nyt cylinder ordentligt til så jeg ville nok afmontere topstykke Cylinder og så tjekke stempel, stempelringe og cylinder vægge

Hvad er din opsætning og hvad dyse har du i?

• Emil K
    Emil K Tilmeldt:
    okt 2023

Følger: 11 Svar: 1
    #2   29. feb Hej skriver lige fra en anden konto

opsætningen er
    70cc stage 6 mk2 sport pro
    19mm polini cp
    stage 6 mk2 knæk
    polini vario og rem
    andre trim og tryk

cylinderet er forholdsvist nyt da det gamle havde mistet alt kompression, skiftede det engang i december og den har egentlig kørt godt siden indtil nu

når den er kold og man lige har startet den kører den helt normalt de første 1-2 min og så når den bliver varm så begynder den at sætte ud og det bliver værre og værre jo varmere den blir og til sidst ka den nærmest ikke kører og sætter kun ud

håber det hjælper

• #3   29. feb Har du ændret noget siden den begyndte at køre dårligt eller kom det ud af det blå?

• Emil K
    Emil K Tilmeldt:
    okt 2023

Emner: 3 Svar: 4
    #4   1. mar Nej ikke rigtigt, chokeren begyndte og sidde fast så da jeg ville pille den ud og smører den så knækkede lortet og så stod den stille i en uge og så fik jeg bestilt en ny choker og nogle nye ruller så fik jeg sat det på sammen med et nyt BR9ES tændrør og siden har den bare begyndt på det

Kommentér på:
Gilera stalker sætter ud

Annonce