337 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

gearing gearing

hej står og skal til at bestille lidt dele til min jog r
vi snakker om
malossi sport 70cc
doppler tap ø12
9k udstødning
21mm kabu
og så måske 14/41 stage gearing
men er i tvivl om det er meget dumt at spare væk aså om den ville give meget og hvor meget forskel vil der være med std gearing og med denne her?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Min tørretumbler skal tilsluttes en kontakt. Den skal løftes ned af vaskemaskinen og løftes op igen. 800 kr.
  • Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gearing
  • #1   5. maj 2024 Gearingen gør meget!
    Karburatoren gør ikke ligeså meget. Og du får svært ved at få std filter på en 21mm. Så hellere end 17,5 hvor std filter ka sidde på.
    Ellers girr det ikke ret meget mening med en sleeper udstødning, hvis man alligevel kører med åbent fiter.
    Krumtappen er også kun nødvendig hvis din nuværende er skudt.
    Gearingen gør meget ift karbu og krumtap


  • #2   6. maj 2024 skal jeg så have en 11k hvis jeg skulle have 21mm kabu

  • #3   6. maj 2024 men denne her passer den da ikke på
    https://speedline.dk/karburator-21mm-phbg-black-edition


  • #4   6. maj 2024 Man plejer at vælge karburator så den passer til udstødningen.
    Ikke vælge udstødning for at den passer til karburatoren.

    Ligesom man køber dæk til en bil.
    Ikke bil til et sæt dæk fordi man har købt dem..

    Den karburator du linker til passer på studsen. Men luftfilteret passer ikke på karburatoren.
    Jeg vil sige tag en 17,5 std karbu så ka luftfilteret sidde på og karbuen passer til udstødning/cylinder kombien


  • #5   6. maj 2024 kan jeg godt køre med 9k og så købe det andet senere og ved du hvor meget det vil gi med nogenlunde std udover multivar og 3g kobling køre 65-70 med gg hvad tror du ca den vil køre med 9k

  • #6   6. maj 2024 Ka du sagtens.

    Sku jeg lave din opsætning havde jeg købt lossi sport 70 og en gearing.
    Færdig.
    Resten gir intet i forhold til cyllen og gearing, når man tænker på prisen også.

    Senere ka du opgradere udstødning og multivar og senere endnu 17,5mm

    Koblingen gir dig ikke noget heller.
    Krumtappen heller ikke..
    Std krumtao holder fint til 70 sport med 9k på og 17,5.

    Du får måske 5-10 kmt ud af at kåbe 9k på std cylle istedet for gg.

    Du får også lidt mere optræk med en 9k ift gg. Lige 1-1½ hk ekstra..
    Men der skal også købes dyser og ruller og justeres ind sååå.

    Hellere bruge pengene på 70 cylle og en gearing.
    Og så dyser og ruller oveni.
    Og ikke andet.
    Du blir meget tilfreds bare med cylle og gearing og gg på

    Så kører den ca 85 kmt med en 6-7 hks optræk


  • #7   6. maj 2024 tænker jeg skifte krumtap fordi den er rimelig slidt på strålerne men
    så bare køb cylle og så anden gearing og så kan jeg godt køre med gg og så købe 9k senere hen og 17.5kabu men kan man godt køre med std kabu til 70cc???


  • #8   6. maj 2024 og hvilken olie synes du er besdt

  • #9   6. maj 2024 Std karbu ka du sagtens køre med.

    Olie skal passe til opsætning.
    Til sport tun plejer jeg at bruge semisyntetisk castrol power1 scooter olien.
    Ikke power1 racing olien som er fuldsyntetisk!


  • #10   6. maj 2024 hvilken str dyse synes du jeg skal starte med at prøve

  • #12   6. maj 2024 kan man egenlig godt sætte quickgas på std kabu uden at skifte kablet så bare skifte det oppe ved styret


  • #13   7. maj 2024 Pas til kvikgas.

    Start i dyse 90 cirka

    Og ja den der olie


Kommentér på:
gearing

Annonce