{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
267 visninger | Oprettet:

PGO Hot 50 opfører sig pludselig mærkeligt {{forumTopicSubject}}

Hej SG.
Jeg har haft en Hot 50 siden maj, og den har fungeret helt perfekt. Jeg har gg, pillet skive, pillet tragt, powerfilter, og dyse 80 på ligenu. Den har altid haft et vandvittigt optræk og en topfart på omkring 70 på speedo. Men idag kørte jeg en tur hvor jeg gav den fuld gas, og pludselig mærker jeg at den holder igen, og sætter farten helt ned til 25 km/t. og begynder at firtakte og drukne. Jeg stopper så og tjekker, og ser at der kommer en masse røg fra motoren, så jeg vælger at køre hjem, men optrækket blev lige pludselig virkelig dårligt og den kommer ikke over 25 km/t, og den hakker ekstremt meget. Jeg finder så ud af at motoren er ekstremt varm, og jeg bemærker også at kickstarteren virker en smule mere løs end den plejede? Jeg prøvede så at skifte fra dyse 82 til 80, for at se om det ville hjælpe noget, men det gjorde bare problemet værre. Nu kan jeg slet ikke give fuld gas uden at den drukner og slukker helt. Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre, og den har altid kørt perfekt med den opsætning. Jeg håber en af jer kunne hjælpe mig med hvor jeg skal lede, for jeg er rimelig ny til det her smiley Tak på forhånd


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  PGO Hot 50 opfører sig pludselig mærkeligt
Kommentér på:
PGO Hot 50 opfører sig pludselig mærkeligt

Annonce