{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
508 visninger | Oprettet:

CDI-Enhed til SFX {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg har her i weekenden købt en Honda SFX (Dec. 2002) som render ca. 70km/t, her har jeg så læst mig frem til , at der ligger en begrænsning fra CDI'ens side af. Så kommer mine spørgsmål:

Hvor meget ekstra vil det give på toppen?
Vil en ny CDI også forbedre mit optræk?
Hvilken CDI skal jeg anskaffe mig, til under 1000kr.?

Mvh
Kenneth

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  CDI-Enhed til SFX
  • #1   25. apr 2004 Du kan få en ny CDI for 700 hos scooter-shoppen, eller KGI..

Indmaden er magen til i alle sammen..

• #2   25. apr 2004 Du kan eksempelvis købe en Pederzini-CDI. Den skulle vist være ret god. Jeg har selv haft en Honda X8R og jeg kørte ikke med en anden CDI, men en anden vario i stedet. Den kørte (med anden cylinder, karburator og Hebo vario) omkring 90, hvilket var nok for mig...

Jeg har forresten mit tun stadig, hvis du skulle være interesseret ;o)

Athena cylinder, 17.5mm Dell'orto, Hebo NG vario og en MEGET lidt brugt Leovinci ZX (Det er ikke sikkert, den passer 100% på SFX, men det er let at få den til det)

• #3   25. apr 2004 Hey,

Grunden til at jeg kun har en udskiftning af CDI i tankerne, er at politiet her i byen er meget obs på scootere, og derfor vil jeg ikke anskaffe mig noget synligt tun.

• #4   25. apr 2004 Hey,

Grunden til at jeg kun har en udskiftning af CDI i tankerne, er at politiet her i byen er meget obs på scootere, og derfor vil jeg ikke anskaffe mig noget synligt tun.

• #5   25. apr 2004 Men Kim P,

du siger at det sådant set er ligegodt hvilken CDI jeg køber, så jeg skal bare gå efter hvad der er billigst ?

• #6   25. apr 2004 Men Kim P,

du siger at det sådant set er ligegodt hvilken CDI jeg køber, så jeg skal bare gå efter hvad der er billigst ?

• #7   25. apr 2004 Ja ok... Jeg har det selv på samme måde, så derfor kørte jeg uden udstødningen... Jeg blev nemlig stoppet et kvarter efter, jeg havde sat den på, men jeg fik lov at beholde den, hvis jeg pillede den af ;o) Så'n kan man jo være heldig. Med cylinder, karburator og vario er der nu ikke noget at se på den og lyden er heller ikke meget værre - har mødt politiet mange gange, men er ikke blevet stoppet...

• #8   25. apr 2004 En Pederzini koster så vidt jeg husker 725 hos www.holmgaard-scooterservice.dk... Det er en nogenlunde pris, for en CDI er lidt dyrere til en Honda...

Kommentér på:
CDI-Enhed til SFX

Annonce