{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
176 visninger | Oprettet:

August H
August H
Tilmeldt:
20. feb
Følgere: 9 Emner: 7 Svar: 11

Dyse {{forumTopicSubject}}

Hej. Min hot vil kun starte med en for lille dyse. Hvis jeg sætter en 80 dyse i starter den fint, men den kan ikke stå i tomgang, og den tager ikke så mange omdrejninger, når jeg giver fuld gas. Så snart jeg sætter en 90 dyse i, kan jeg ikke starte den. Nogen der ved hvad problemet er?
Der er malossi 50cc sport på og lidt forskelligt, så den skulle gerne køre med en 90-95 dyse.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dyse
  • #1   13. jul Har du lovlig karburator monteret på den og er din Udstøning bare den standarte model med begrænsningerne fjernet eller evt en Genelli Go
    Fordi jeg har før oplevet at hotten med 12mm lovlig karburator og Genelli GO monteret på et 50cc Malossi sport cylinder kun kræver en dyse mellem 76-80 i størelsen ,

    Men prøv lige at skriv din opsætning her inde , fordi det nemmer at guide dig hvis
    Man er klar over hvad for en type opsætning motoren har fået monteret …
    Du må gerne nævne hele opsætningen ….. fordi det er nemmer at spotte fejlen hvis man ved hvad hele motorens opsætning består af…



  • August H
    August H Tilmeldt:
    feb 2024

    Følgere: 9 Emner: 7 Svar: 11
    #2   14. jul Ja selvfølgelig.

    Opsætning:
    Malossi sport 50cc
    Racing krumtap
    Racing tændspole
    Thansen vario (6,3 g ruller)
    GG udstødning
    Powerfilter
    Std kabu
    Std tænding
    Malossi fly clutch (hvid trim, gul tryk)
    Malossi x-kevlar rem
    Std gearing
    Std membran (malossi Carbon plader)


  • #3   14. jul Jeg syndes ikke det virker forkert og noget i vejen med at du ikke skal bruge så store dyse igen. Du bruger en 12mm karburator og et GG Udstøning , den er faktisk mindre i modstanden end din standarte lovlig Udstøning , og det er der jeg begynder at fornemmer dyse størelsen ikke nødvendigvis behøver være støre ,
    Skriv lige hvad for en størelse dyse din Hot kan køre med helt fint uden bøvl ,


    Angående det med tomgangen . Har du skruet den lidt op i tomgangen så den ikke står så lav
    Og hvilken tændrør har du monteret pt


  • August H
    August H Tilmeldt:
    feb 2024

    Følgere: 9 Emner: 7 Svar: 11
    #4   15. jul Der er ikke nogen af dyserne hvor den kører uden problemer. Den eneste dyse jeg kan starte den med er en 80 dyse. Hvis jeg går længere ned, eller højere op i dyse, så kan den slet ikke starte. Jeg har prøvet at justeret på tomgangsskruen, men det hjalp ikke. Der sidder et ngk br8hs tændrør på.

Kommentér på:
Dyse

Annonce