{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
213 visninger | Oprettet:

Rasmus  J
Rasmus J
Følgere: 65 Emner: 25 Svar: 23

hjælp med trykfjeder {{forumTopicSubject}}

hej jeg har brug for hjælp til at komme den rette vej med at indstilning af trykfjeder på min hot 50
70cc athena sport
23mm polini kabu 105 dyse
11k udstødning
malossi multi vario 5g ruller
stage 6 kobling hard rød trim og gul malossi tryk som følger med fra multi vario

den tager rigtig mange omdregninger fra bunden af uden den rykker sig specielt meget og rykker ikke op af men kun frem. får tit afvide den er al for let til min opsætning og grunden til den køre knap så godt med det og har prøvet at leje med alt og har prøvet mange typer ruller og 5 grams ruller er det højste jeg kan gå uden den ik kan tage fat og tager stadig mange omdrejninger men når jeg tager 5,2g i så har den massivt død punkt

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp med trykfjeder
  • #1   16. jul Start ud med at shimme vario og så skal du sætte de originale trimfjedre i den igen.
    Røde trimfjedre er helt klart årsagen til de mange mange omdrejninger.

• #2   16. jul + din Tryk skal ikke være hårdere end den blot tager fat, tilslutter mig #1 på med de originale, både trim og tryk, det jo blot et sports tun, desuden lyder 105 dyse også vandvids, bruger somregel noget i start 80 på 70cc og 21mm, kan svinge lidt, men aldrig over 90, hvordan ser det tændrør ud?

Kommentér på:
hjælp med trykfjeder

Annonce