{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
252 visninger | Oprettet:

Aprilia sx 50 2018 lydpot {{forumTopicSubject}}

Vil gerne have en voca lydpot på original udstødning har leovince lydpot på nu men syntes ik det giver så meget lyd. Så tænkte voca lydpot men kommer det til at give en bedre lyd med Voca lydpot i forhold til leovince lydpot. Og kommer det til at køre dårligere?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aprilia sx 50 2018 lydpot
  • #1   17. jul 2024 Du kan da også bare åbne den du har og fjerne ulden. Eller give den fri udblæsning? Altså Rent rør.
    Første ville være smartest, da du bliver stoppet tæt på Instant med en voca, da selv alt politi ved den ikke er født med det..
    Jeg skal dog sige, jeg havde dobbelt fri udblæsning underlagt og ikke andet en 30cm lang på min pbr 80cc de aldrig sagde spor til, så det kommer meget an på dagen og hvilken tosse man møder.. havde kun stel der var originalt og nok blevet stoppet en 8-10 gange da de troede det var en pocket bike

• #2   18. jul 2024 Okay så jeg skal bare åbne den op og fjerne alt ulden. Men er det sundt for den?

• #3   18. jul 2024 Kan jeg ik bare fjerne lidt uld sådan at det ik kommer til at lyde træls?

• #4   20. jul 2024 Jo kortere direkte rør, i flertal, giver større resonans. Ergo braaap eller wrooom

#2 det kræver jo du dyser om, indstiller på ny.. ergo foretages det hele igen fra start. Men hvis det lyden du vil have, ja så det sådan man gør

Kommentér på:
Aprilia sx 50 2018 lydpot

Annonce