{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
131 visninger | Oprettet:

Leovince på Derbi Senda {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen. Jeg har en forespørgsel men det kræver nok jeg lige ridser opsætningen op:
Derbi Senda,xtreme sm50 e4 fra ny 2019.
72cc airsal cylinder
21mm original sort dellorto (kan ik lige huske hvilken dyse der er i)
Original luftfilter
Leovince handmade x-fight
15-59 tandhjul
Gearing
Fra 4 til 6 gear.
Nå mit spørgsmål er ifm udstødningen som jeg lige har fået på da den anden rustede igennem. Jeg kørte nemlig med den originale udstødning sammen med et sæt jeg kørte hos speedline med et ubegrænset forrør, dyser og ubegrænset cdi. Den kører også godt med leovince. Men jeg kunne godt bruge noget mere træk da den trækker hårdest når den får nogle omdrejninger. Personligt tænker jeg større cylinder men findes der noget større end den airsal uden at blokken skal fræses??? Måske det ville være ligeså godt at sætte en større karburator på. Hvad siger i???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Leovince på Derbi Senda
  • #1   14. aug Alle 50cc sports udstødninger trækker på den måde.

    Men leovince x fight er den værste af dem alle.
    Trækkraften kommer simpelthen inden for så absurd snævert et område at jeg vil sige sælg den og køb en anden udstødning

    https://youtu.be/rMPrsGAKGIY
    Den her test er med samme cylinder. Så ka du se hvor ringe leovincen yder.
    For lidt power og for snævert powerband

    Hvis ikke en anden sportsudstødning på, så vil jeg sige en ny original. Ellers får du ikke trækket ved de lave omdrejninger igen


Kommentér på:
Leovince på Derbi Senda

Annonce