{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
106 visninger | Oprettet:

Naraku kaboratur dør ved bundgas {{forumTopicSubject}}

Hejsa har fået fat i en eller anden Kina kabu der måler 17,5 og den ligner den her styke pro på en prik https://kgi.dk/stylepro-standard-carburetor-12mm?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwooq3BhB3EiwAYqYoEjbJFq3H1raJ7dhmj1rwP1F_uD55qkXOnk-zgHDQ8K6tfIvcqUUHiBoCiogQAvD_BwE

Så tænkte på om der nogle kloge hovder der ved hvad slange går hvor på den da der er 4 steder, den dør ved bundgas men ka godt stå i tomgang, sker ikke med min standart kabu på min hot 50, det lyder som om den får for meget luft og har prøvet lidt af hver dyse, så tror jeg blinder noget forkert af men ved ik hvad.
Mvh William smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Naraku kaboratur dør ved bundgas
  • #1   14. sep Start lige med at fortæl hvad for et setup din motor består af
    Umilbart , hvis din Scooter bare uden brok osv Dør helt ud til den slukker hvis du holder gassen i bund , så er det hoved dysen som skaber problemet , Normal ville jeg sige at hoved dysen var alt lille , Men da jeg ikke kender din setup , kan det også være hoved dysen er så stor at bare drukner motor omgående hvis du holder gassen i bund ….
    MEN MEN MEN…jeg tror dog stadigvæk at det er hoved dysen som skal skiftes ud til en støre …. Men størelsen kan jeg ikke sige noget om da jeg ikke kender dit setup i nu på motoren ……


  • #2   14. sep Den er standart med pilled begrænsninger og 70cc dr, der sad 122 dyse i kabuen

  • #3   14. sep Og det ik kun bundgas, selv den mindste mængde gas så slukker den

  • #4   14. sep Prøv det her

    Når den er kold altså 2 sekunder efter den er startet op . Kan du så give fuld gas uden at den dør ud


  • #5   14. sep 122 Dyse er måske også lige stor nok hvis din Udstødning er Lovlig med fjernet begrænsninger kun

  • #6   14. sep Tror jeg har fundet problemet tror jeg, der mangler sådan en bundstyr til og holde nålen nede lige nu ksn man bar skubbe den op, ku det være derfor?

  • #7   14. sep bliver nålen oppe i gasspjældet når du slipper gassen..

    Og ja det MEGET vigtig at ens karburator bliver samlet igen med præcis de samme dele som den fødes med smiley smiley og Umilbart ved at tænke over det , så burde dette faktisk skabe de problemer du nævner . Fordi det først når du har bundgas du oplever det , og fra tomgang af til halvgas ca , måske lille smule over , der bestemmer hoved dysen ikke noget som helst , så om nålen er sætter ned i dysen som normal ?? eller om den er oppe i spjældet ,så burde det ikke give problemer før fuld gas muligheden byder sig ind

    Så ja det burde skabe et problem som du oplever her


Kommentér på:
Naraku kaboratur dør ved bundgas

Annonce