{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
138 visninger | Oprettet:

Bedste sports setup af hvad jeg har liggende {{forumTopicSubject}}

Hejsa sg jeg har lidt tun dele liggende og skal lige lave min hot lidt hurtigere sårn jeg kan komme lidt hurtigere rundt og køre noget baghjul.

Opsætning lyder

" Køre pt 55-60 "
Std cylle
Athena std tap
Voca 50/70
Polini 3g grøn trim std tryk " har malossi gul liggende "
Multivar - 6g ruller fra malossi
Std kabu

Dele jeg har liggende. 47.6 Athena EVO, 47.6 Malossi Sport, Tecnigas next-r, Gianelli go, 19mm dellorto, 21mm dellorto. Jeg har ik noget imod og bruge lidt penge på dele " tænker 1500 maks " så hvad tænker i jeg kan gøre for den maksimale ydelse og en topfart over 80?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste sports setup af hvad jeg har liggende
  • #1   14. sep Malossi sport, 19mm og next-r

  • #2   14. sep gad 21 ik køre bedre tænker du?

  • #3   14. sep Jeg ved ikke hvad 21 gider og ikke gider.


  • #4   14. sep men altså kan man ik få mer ud af det

  • #5   14. sep Det er så lidt at det ikke er den ekstra brændstof værd.

  • #6   14. sep Jeg har forsøgt at sætte en setup sammen nu nu med de dele du i forvejen har dog har jeg valgt at sige du ikke skal bruge de polini trimfjeder og nogen andre dele også.
    Sådan som setup ser ud Nu som jeg har sammensat , er det faktisk til punkt og prikke magen til de setup som jeg har bygget på Scooter som PGO Hot50 og Dr BiG modellerne for folk gennemtiden årene og jeg bliver aldrig træt af at se på hvor overrasket folk bliver hvergang de prøver deres PGO Scooter første gang med det nye 70cc sport setup.
    Specielt hvis de har monteret det hele selv og kørt 14 dage tids hvor de så kommer og håber jeg kan få den indstillet lidt bedre , det som regl altid trimfjederne - Trykfjeder - Rullerne jeg så skifter ud for dem også indstillier jeg karbruatoren og lader dem prøve , og nogen gange bliver personerne helt positiv elektrisk af det he he , det syn kan jeg godt li , og når de så tror alt er kanon på deres scooter nu , så sætter jeg polini Fiber/ Carbon membranplader på deres Membram , også kan de mærke en forbedring igen i bundtrækket , Dette gør jeg fordi alle tror membranpladerne PGO hot motor ikke har nogen betydning , og hvis jeg sætter dem på sammen med det hele så mærker de ikke den ekstra bedre forbedring , altså det ikke fordi det voldsom forbedring , men du kan tydelig mærke det på optrækket , og så syndes jeg personlig at motoren starter nemmer.


    Køre pt frem over ca 75 - 80kmt. og det er GPS fart.
    Malossi sports cylinder med nye stempelring og ny pakninger
    Athena std tap & nyt Nål leje ( Vigtig )
    Voca 50/70
    Malossi gul trykfjeder.
    Stage6 trimfjeder sæt den med sæt trimfjeder i, ( Brug de strameste )
    Multivar : 4gr - 5gr Ruller
    21mm Delorto karbruator.
    Polini Cp Powerfilter.
    Membran plader i Fiber eller Carbon …. Plejer at bruge dem Polini har,
    CDI enhed der ubegrænset …

    21mm anbefaler jeg altid , og aldrig under så længe det er 70cc sport
    Jeg bruger altid kun under 21mm hvis det er 50cc sport setup

    Og anbefaler jeg altid at skifte CDI enheden ud , jeg ved godt de fleste siger det ikke grund til det , men det er en grund til den er blevet lavet til scooteren , og det ikke altid KUN for ydelsen skyld den er god , Lige i dit tilfælde , til den være god to steder , da dit Malossi cylinder kan tage lille bitte smule mere RPM end standarte CDi tillader så på med en ubegrænset CDi enhed … for det kan mærkes på optrækket , og den anden grund er at hvis du køre med en cylinder som kan tage lidt flere RPM end dit standart CDi tillader , så vil du aldrig kunne få motoren til at brænde helt Rent . Og så begynder motoren at spytte det olie som ikke er ordenligt brændt af ud i udstødningen , og hvis du måske kommer til at bruge en forkert 2taks olie jammen så begynder svineriet for alvor først ….


  • #7   14. sep Kan athena std tappen holde til mer end de 11.000 den normale kan?

  • #8   14. sep Ja sagtens , det kan en Standart den krumtap som PGo hot fødes med også
    Det skal du slet ikk være bange for …… hvis du er i tvil med de trimfjeder jeg hentyder til membran plader osv , så siger du bare til så linker jeg det bare op her inde til dig.


  • #9   14. sep jeg overvejer faktisk lidt og købe en polini cp 21mm, men er det let og adskille gaskablet og få det over på pwken?

  • #10   14. sep Polini CP 21mm karburatoren , Hvorfor kommer du ind på at det skulle være en PWK
    Model …. Spørger fordi hvis du ønsker en 21mm PWK model så er ikke en Polini Cp du skal købe , det eneste som er PWK i den er Hoved dysen ,
    Hvis jeg var dig og du havde de her 1500kr at gøre godt med , så havde jeg uden tvil
    Købt
    nye pakninger.
    stempelringe.
    nål leje.
    polini membran plader.
    NGK Tændrør.
    Ubegrænset CDi …
    Stage6 Trimfjederne.
    4gr & 5gr Ruller.

    Og brugt en delorto 21mm karbruator som du selv har i forvejen , også monteret en
    Dysen mellem 100 & 108 vil jeg næsten tror kunne gøre det .

    Din pgo vil blive meget meget bedre i dens opsætning plus den vil blive endnu mere effekt stærk , specilet hvis du ønsker baghjuls kørsel …


  • #11   15. sep Athena EVO
    19mm
    Next-R ( husk at fjerne begrænsningen i lyddæmperen ).


  • #12   15. sep Kan det holde på athena std tap er så spørgsmålet

  • #13   15. sep Ja det kan sagtens holde på din Tap ….
    Link lige den udstødning du havde på altså den der du skriver Voca 50/70


  • #14   17. sep det bar voca sabotage

Kommentér på:
Bedste sports setup af hvad jeg har liggende

Annonce