{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilket sports kit
  • #1   14. sep Hvilken knallert?


  • #2   14. sep hot 50

  • #3   14. sep Stage6 Street Race70cc …
    Efter min mening , Er det blandt de AC kits jeg syndes er det bedste inden for 70cc sports

    1 plads : Stage6 Street Race 70cc. AC
    2 plads : Top performnaces Black trophy 70cc. AC
    3 plads : Dr Racing evolution 70cc. AC
    4 plads : Malossi Sports 70cc. AC
    5 plads : Polini sport 70cc. AC
    6 plads : R-Set up 70cc. AC
    7 plads : Stylepro sports 70cc AC
    8 plads : Athena Sport 70cc. AC

    Havde jeg prøvet andre cylinder så ville Athena stadigvæk havne helt i bunden , så det værste skidt der fåes til ens Motor



  • #4   14. sep Dr Racing evolution 70cc 47mm over Athena 47.6m arr tror jeg nu alligevel ikke

  • #5   15. sep #4
    Du skal ikke tænke i effekt og så skal du lige læse det første jeg skrev
    “ Min mening “
    Jeg ved godt du er glad for alt den Athena… Men så fortæl mig hvad for en plads du mener
    Dr Racing evolution 70cc sport burde …
    Eller mere sjov i nu (-: Prøv at lav en opdelings som jeg gjor.
    Kunne være sjov at se hvad pladser du mener de forskellige cylinder kit skal ligge….


  • #6   15. sep 1) S6 sport pro mk2 (ikke rigtig et sport kit. Nærmere midrace)
    2) Athena sport (ikke rigtig et sport kit. Nærmere midrace)
    3) Mhr replica (alu)
    4) Airsal sport (alu)
    5) R setup sport
    6) S6 streetrace (med den rigtige udstødning yder den mere end dem længere nede på listen. Men med en mindre udstødning yder den dårligere end alt under s6 streetrace på listen)
    7) Malossi sport
    8) Tp trophy
    9) Dr evo
    10) Polini sport

    Naraku og den slags ved jeg ikke noget om andet end det er for billigt til at være sandt


  • #7   15. sep kan athena og s6 holde på athena std tap

  • #8   15. sep 5: Tja jeg bygger mange motorer med Athena dele bl.a. Cylinder kit så det kan måske fremstå som jeg er partisk herfor? Men det du dæleme os bare haha, men det fair nok, meninger, hvad er det nu man siger om dem… lol

    Jeg vil sige stage6 streetrace klart er det bedste 70cc sport cylinder kit, og ydelse mæssigt vil jeg tro per erfaring uden dyno målinger, at det på niveau med Athena sport 47.6 som jo er et mild portet midrace cylinder kit, det siger lidt om Athena vs stage6 hvad ang. tuning stage.

    Hvad angår resten af de 70cc sport cylinder kit er det sku svært at vurdere hvilken er bedst? fordi de minder så utroligt meget om hinanden men ville heller tage en polini eller Malossi over Dr. Racing/ Top performnaces Black trophy 70cc så det mine 2 cent.


  • #9   15. sep 7: Stage6 streetrace kan måske lige gå? alt efter valg af udstødning, men får du dig sat en racing krumtap i, så behøves du ikke tænke mere på, om det holder.

  • #10   15. sep hvor meget kan athena std tappen holde, er det bare det præcist samme som den normale. Og hvad er din mening om R-Setup Sport 47 yder det godt og holder det, og kan Athena godt holde på std tap hvis man kombinere det med en lav omdrejnings knæk som voca 50/70 eller en tecnigas next-r evt 9K?

  • #11   15. sep Altså Athena std tappen er bedrede end den originale PGO-krumtap, men det ikke nogen erstatning for en racing krumtap! kender ikke R-setup ud over det jeg har hørt andre fortælle, og så vidt jeg ved, er det bare alm. 70cc sport cylinder kit, så det vil jeg mene du uden problemer kan køre med på den std krumtap. Begynder du herimod at køre meget over 9500 rpm så tiden inde til racing krumtap. Knæk og bræk

  • #12   15. sep jeg tænker måske bar jeg køber polini sport eller r-setup, streetrace er lidt for mange penge og bruge siden jeg også skal købe ting til min jog rox

  • #13   15. sep Jeg vil mene du ka bruge din technigas next-r med et lidt hidsigere kit på end polini sport, p.g.a. det her link og det vedhæftede billede
    https://www.pedparts.co.uk/blog/tecnigas-exhaust

    Polini sport har ret lave porttider.
    Det er ikke et kit der yder ret meget eller kører ret stærkt, ift. De andre.
    Det er en sejtrækker cylinder. Postbud cylinderen. Lave omdrejninger, lav støj, mere moment end den originale cylinder til at komme op ad bakker osv med tung oppakning.
    Polini har deres corsa som er et trin mere aggressivt portet end r-setup sport kittet. Polini corsa er designet til at køre lige omkr. de 10'000 omdrejninger.

    Det er vist derfor polini sport yder så lavt. Hvor de andre kits er sådan en gylden mellemvej mellem ydelse og holdbarhed.

    Hvis pengene til resten kniber og jeg var dig havde jeg købt noget dr evo/tp trophy/malossi sport. Whatever er billigst.
    Og så et dysesæt og nogen ruller og sat den technigas next r på.
    Prøv med vocaen også og se om den kører bedre med lidt indstilling af dyse og rullevægte, og holder sig på ca samme omdrejningstal som technigasen gjorde.

    Msp tuning er lidt sløve med at afsende varer nogen gange og r-setup er lidt for hidsigt til dit behov så derfor jeg ville gå med et af de andre.
    Polini sport yder som sagt lidt for lidt.
    Alternativ ku et airsal sport kit være super lækkert. Det er alu, men har to stempelringe. God holdbarhed, ikke for høje omdrejninger, høj kompression så det yder lidt mere end støbejerns cylindrene.
    De er bare svære at finde. Og som regel sælges de uden topstykke så man ska bruge det fra ens std cylinderkit.


    profilbillede
  • #14   15. sep #8
    Det var jo også det jeg skrev at Streetrace var noget af det bedste ( min mening )
    Men mine meninger ikke længe ikke kun beabejdet på ydelsen af de cylinder
    Jeg går meget op i at cylinderen man køber er beabejdet ordenlig og at skyllekanalerne osv fremstår fine of rene for støbekrat osv … og kikker vi så Stage6 Street race 70cc udgaven , så fremstår de cylinder virkelig flotte i kanalerne og det ikke det mindste at komme efter , og ydelsen bliver også der efter hvis alle kanaler fremstår som rene og der ingen forhindringer er tilstede heller i kanalerne som kan ødelægge den her benzin forstøvning der på vej ind … Jammen det er stor plus ved mig sådan noget …..

    (-:


  • #15   16. sep Stage6 streetrace super godt cylinder kit 100% men det var mere at du sagde at Athena sport 47.6mm var dårligere end fx. Dr. Racing mv. Hvilket jo ikke passer, Athena er kendt for at lave nogle rigtig gode og stærke cylinder kit der holder, det eneste minus at de er for sløv tunet fra fabrikken! Men udover dette, syntes jeg ikke, at der er en fingere at sætte på Athena kvalitet, ps meget af det stage6 man køber er desuden også lavet hos Athena fabrikken i Italien, selvfølgelig med stage6 egne design som er noget hidsigere, that´s for sure..

  • #16   16. sep Inden jeg fortæller mine grund til at Athena ikke helt okey i min bog og hvorfor jeg ikke anbefaler dem …
    Så ser jeg du skriver det her med at de er kendt for at lave rigtig gode og Stærke cylinder kit .
    Kan du så fortælle mig hvor meget effekt sådan et Athena Racing eller Evo cylinder kan lave Altså hvor meget siger Athena det skulle kunne yde af HK …


    ( Det ikke alene kun HK jeg begynder mine ting på ) men det lille del af det smiley )

    Og så skriver du noget med at de Sløvtunet fra fabrikken ……” Begrundelsen kommer “

    Angående det med Stage6 for lavet kit der , syndes du så ikke det meget underlig at de faktisk laver produkter til andre der meget bedre fremstillet end deres egene kits , burde Athena kitne som det mindste ikke være i samme synlige kvalitet som Stage6 , for det da alligevel Athena som laver noget af Stage6 kits , og navnet Allene burde ikke ændre på måden de produkser på , men alligevel så ser Athena cylinder tit ud til at ligne jeg ved ikke hvad men lige ved siden af på hylden er der en Stage6 cylinder der virkelig er flot lavet i kanalerne osv ,
    Og det enda også Athena der har lavet den … Jeg mener her , hvor ikke som det mindste begynde at lave deres produkter på den samme synlige kvalitet som de laver andre produkter .


    ( Besker fra mig af i denne tråd er ment og skrevet med et smil på læben og ikke på nogen måder for at gøre andre sure )


  • #17   16. sep Say it Witcha Chest..... https://www.youtube.com/watch?v=vWl19DAc1wQ


  • Marcus
    Marcus Tilmeldt:
    apr 2024

    Følgere: 26 Emner: 1 Svar: 65
    #18   16. sep Hvorfor fokusere du på at tune din hot, hvis du har en jogrox? Du kan jo bare købe et brugt 50cc og smide på med pillede begrænsninger, også bruge den til "hverdag" også bruge din jogrox til at køre tunet på,

  • #19   16. sep #17
    ??????????..


  • #20   17. sep #18 vil gerne ha skoletun + baghjulsmaskine

Kommentér på:
Hvilket sports kit

Annonce