{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pillet tragt og skive
  • #1   15. sep nogle skal andre skal ikke kør en tur tjek tændrør

  • #2   15. sep Dyse 72 burde passe, hvis du har std udstødning på.

  • #3   15. sep Jeg har std udstødning og luftfilter, men overvejer og købe et polini power filter, kan du forslå et dysesæt eller noget for jeg kender ikke så meget til dyser

  • #4   15. sep Det spild af penge med power luftfilter når ikke du har større karburator og cylinder

  • Marcus
    Marcus Tilmeldt:
    apr 2024

    Følgere: 26 Emner: 1 Svar: 65
    #5   16. sep Køb en gg udstødning, skift til en 80'er dyse, kør en lille tur og tjek farven, udfra farven så omdys eller behold den hvor den er.
    Du kan også ændre lidt trim og tryk.
    Ville også anbefale at du går fra 7,5gr til 6,5gr ruller.


  • #6   16. sep Undgå powerfilter.


    I 1996 kunne man købe en PGO Big Max i bordeaux, for 9.995 kr
    Sådan en købte jeg.
    Den havde hverken katalysator eller andet af den slags.
    Den kørte 75 kmt på flad vej, når ringen i vario var drejet væk på en drejebænk.
    GG svarer cirka til samme udstødning.
    Dysen var 75 og den passede helt perfekt.

    Topstykket i 1996 var med højere kompression, end der lort der har været på Hot 50 de sidste 20 år.
    Stemplet var støbt skråt ved udstødningsporten, for bedre ydelse ved de høje omdrejninger. Sådan har det ikke været siden 1998 ( der købte jeg en Big Max i blå ) hvor de skiftede til stempler med almindeligt rundt hoved.

    Dyse 80 giver ingen mening på en Hot 50, med stad cylinder og std topstykke.
    Slet slet ingen mening.


  • #7   16. sep Jeg har aldrig dyset om efter at skifte udstødning, og fjernet begrænsninger

Kommentér på:
Pillet tragt og skive

Annonce