265 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Tp due plus Tp due plus

Hej sg en af mine kammerater har et top performance due plus til at ligge men ved ikke så meget og den så har et et par spørgsmål

Passer de på kort mina uden at skulle til at fræse og alt det der

Er det et stort cylinder lige nu har jeg malossi sport på og det ville sku ik være det værd vis det ik yder mere
Og hvad vil være en passende opsætning til det

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tp due plus
  • #1   17. sep 2024 De yder nogenlunde det samme.
    Om du har 8,7 HK eller 9,2 HK det mærke du ike så meget til.

Overvej en stærk alu cylinder i stedet for.

• #3   20. sep 2024 Hvis du køre hverdags kørsel , så syndes jeg ikke du skal begynde at tænke på at køre med Alu kit , heller ikke selv om det så er produktseret som et all around Sports kit , fordi Alu slides bare det hurtiger , ikke mindst så mister det også sin styrke hurtiger end hvad et støbejern kit ville gøre.
    Malossi sport 70cc og Top performnaces Due plus 1 & 2 yder på ingen måder eller næsten det samme i effekt , det er sten sikker …….. Due plus70cc LC vil til en hver tid altid overgå Malossi sport 70cc LC og det på alle punkter , Både optræk og Top fart,

Malossi sport 70cc og Due plus 70cc kan kun sammenlignes på et punkt og det er at de begge er af Støbejern ….
    Top performances Due plus 1 : 12-14 HK.
    Top performnaces Due plus 2 : 14-15 HK.
    Malossi sports 70cc LC : 7-9 HK.

Jeg anser lidt på en måde at Top performances Due plus 1 & 2
    Som være et 70cc sports kit og et 70cc Racing kit
    Det trækker 100% fra bunden af Præcis som 70cc sports kit gør og
    Det har en Topfart & RPM Præcis som et 70cc Racing kit ville have.
    Man kan vel sige at det geniale ved Top performances Due plus cylinder er at det indeholder det bedste fra 2 forskellige slags cylinder kit.
    Det indeholder et Sports cylinder og et Racing cylinder på den måde

Due plus trækker fra bund af ligesom et Sports kit gør
    Due plus har topfart & RPM som et Racing kit ville have .

• #4   21. sep 2024 #3
    Alu kit slides hurtigere? Her mener du nok kit med 1 stempelring.

Kit med 2 stempelringe holder jo evigt.

Det er ikke helt uden grund at Puch valge alu til deres maskiner.
    Det samme gælder for Aprilia SX 50, samt alle Peugeot 2 takt..
    Alu holder evigt og det køler bedre.
    Det kan også holde til en højere kompression.

• #5   21. sep 2024 Nå da da ….. ja så det bare at vælge et Alu kit med det samme…

Hvor har du det her fra, med at Malossi og Due plus næsten yder det samme smiley

• #6   22. sep 2024 #5
    De hK du nævner for Due Plus 2, det kan kun være i LC versionerne.
    15 HK for støbejern 70 ccm, det lyder meget højt, for der skal nogle omdrejninger til at trække den effekt ud.
    Og er det "testet på rullebænk en gang eller to", eller er der en gademaskine, som har kørt 5.000 km med den opsætning?

• #8   23. sep 2024 #6
    ScooterTech guy
    Hvad ville du så tro et Top performnaces Due plus 2 AC kan lave af effekt .
    Jeg hentyder til det med at Due plus 2 at hvis det kan yde 15hk ?? så det kun hvis det er i den vandkølet vision Altså( LC ) udgaven. Osv ?????

Ja mit Top performances Due plus 2 er et vandkølet kit ……
    Hvor havde du fået det her fra at Top performances Due plus ca kun ville yde en smule over Malossi Sport 70cc
    Hvordan fant du frem den måling ….. smiley smiley smiley

• #9   24. sep 2024 #8
    Du bør holde AC og LC adskilt, for vand køler jo bedre, så det kan presses mere.
    Polini har presset deres Corsa ret hårdt og det yder 10,5 HK.

Jeg har det ingen steder fra, udover at det er ren logik at man ikke kan trække 15 HK ud af støbejern, bort set fra det er i meget kort tid på et rullefelt.

• #10   26. sep 2024 #9
    Og du burde vide at det ikke findes noget Top performnaces due plus 1 & 2 i
    Vision luftkølet … Det findes kun i Lc ….. … smiley

• #11   27. sep 2024 #10
    Det er da rigtigt nok, nu du siger det.
    Så er der mange ting der giver mere mening.

• #12   27. sep 2024 Ja det faktisk derfor jeg drillede dig lidt , for ligner ellers ikke dig at være på sådan et side spor … he he smiley Fordi jeg ved godt mange rigtig mange opfatter
    Top performnces Due plus 1 & 2 som et Almindeligt 70cc sport kit i støbejern . Og tro mig Due plus er slet ikke som de kits , det langt fra smiley

• #13   27. sep 2024 #12
    Det koster vidst også derefter.

• #14   27. sep 2024 #13

Ja nu gør det godt nok , men det var engang der kostede det ikke mere end hvad et sports kit gør idag???
    Altså skal lige huske at sige det selvfølgelig ikke en ydelse i stil med polini evolution 3 osv
    Men det kan sagtens , “ underlig nok som det lyder “ tage kampen op med
    Top performances TPR Racing cylinder , Det er et 47.6mm kit det trækker på ingen måde som Due plus 1&2 gør . Og Due plus er også kendt for det her at hvis du vrider gassen og holder den så på et tidspunkt begynder de fleste cylinder i optræks fasen begynder at miste dens Nm stille og rolig , Og Der er Top performnaces Due plus kendt lidt for at kunne holde det her Nm lidt længer ? så den er mærkbar i en smule længer tid ….
    … Det mest på den grundlag jeg viste at det ikke kunne sammenlignes i HK med Malossi sports 70cc osv

Kommentér på:
Tp due plus

Annonce