{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cdi
  • #1   i går kl. 19:50 du kan klippe ledninger og selv montere stik

  • #2   i går kl. 19:52 Den CDi enhed på billiedet, ligner den type CDi Der sad på nogen af de første Axsis der kom her DK , hvis alle 4 ledninger er monteret så er det en af de 4 stk som kan fjernes uden Scooter går ud eller med andre ord ? Er helt upåvirket af ledningen mellem CDi og ledningsnet er klikket fra hinanden. Og hvis de forbliver fra hinanden og Scooter ikke er slukket ved man har klikket dem fra hinanden eller generet er upåvirket af dette , så burde CDi enheden være ubegrænset så snart du har slukket scooteren en enkelt gang på via Nøglen . ….

    ( jeg husker ikke helt hvordan det var men mener det sådan )
    Det med upåvirket , betyder også at man skal kunne slukket scooteren på nøglen hvis den ene ledningen fra CDi er taget fra den ene ledning på ledningsnettet … hvis ikke du kan slukke på nøglen når de fjernet fra hinanden , så er det de forkerte ledninger …..
    men beklager jeg ikke husker det 100% rigtig




    Men ellers Burde CDi enheder fra Minarelli passe på den ,

    Linket viser en ubegrænset som passer til Yamaha Axis jeg har ikke selv prøvet den
    Men ubegrænset ? er ubegrænset ?? Og jeg ved andre har brugt den her uden
    Der har været nogen problemer ….

    https://speedline.dk/yamaha-aerox-foer-2003/cdi/p/cdi-motoforce-racing-s-mf12-00056

    ——————

    Dog anbefaler jeg altid Malossi enheden , og det er fordi jeg kender mest til den

    https://speedline.dk/yamaha-aerox-foer-2003/cdi/p/cdi-malossi-tc-unit-s-m-558133


  • #3   i går kl. 21:32 Ja men på min er jo 4 ledninger og et stik med 2 i på den du har lænket til er kun 3

  • #4   i går kl. 21:49 Okay tak til alle input jeg vil prøve noget af det i har skrevet tak smiley

  • #5   i går kl. 22:32 Ja netop den 4 ledning på din CDi er den ledning så vidt jeg og husker rigtig så mener jeg det er den ledning hvis den ikke monteres så er din CdI ikke længer begrænset .
    Og du finde ud af det på den måde at Monter CDi normal ,
    Og start scooter op. Så fjerner du en ledning af gangen mellem ledningsnettet og CdI
    Og hvis Scooter går i stå l så det ikke den led ledning . Sådan bliver du ved indtil du finder den ledning der slet ikke påvirker scooteren hvis den er klikket af ledningsnettet ….
    Og hvis du ikke kan slukke scooteren bag efter , så det heller ikke den ledning , altså ledningen skal på ingen måde påvirke scooteren hvis den er klikket fra ledningsnettet ,


    Håber du forstår jeg hvad jeg mener …,


    INFO : Denne måde kender jeg til helt tilbage fra dengang jeg iågik i folkeskole , altså over 20år siden nu , så bær over med med mig hvis ikke jeg har husket det helt rigtig …


Kommentér på:
Cdi

Annonce