{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
61 visninger | Oprettet:

Hjælp til powerfilter {{forumTopicSubject}}

Jeg har en pgo pmx sport med luft tilspænding på 35 mm, og kunne godt tænke mig et polini cp powerfilter.
problemet er, at de størrelser filteret kommer i er: 32, 37 og 46 mm
hvilket et vil passe bedst på min 35 mm?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til powerfilter
  • Rico
    Rico Tilmeldt:
    jul 2024

    Emner: 1 Svar: 4
    #1   16. okt Køb en 37mm og så en adapter eller sådan noget

  • #2   16. okt Må lige spørge dig hvorfor er det du gerne lige vil ha det filter? Jeg kan kun sige det lamer sindssygt meget det for din karburator side til over gå din udstødning. Jeg er selv træt min den lamer så meget så jeg er ved at prøve kører et fra temo tror også det kan fåes i 35-37mm det lamer ikke så meget som cp modellen gør. Er bare nysgerrig

  • #3   i går kl. 00:55 @ Thomas W.
    Jeg tænker bare at det kan give en opgradering fra originalt, men stadigt ikke koste så meget. Men tak for at fortælle om det, fordi jeg har ikke kunne finde noget om det, og ville gerne høre hvordan det var at køre med. Lige nu har jeg et skumfilter fra en kina pitbike og det klare sig ret godt, men jeg overvejede om polini cp ville hjælpe. Tak for din viden smiley


  • #4   i går kl. 00:56 @Rico okay det lyder som en god idé smiley tak

  • #5   i går kl. 10:28 Vis det er en std karburator, så køre heller med et originalt luftfilter, det er det bedste og så skriger den heller ikke så meget smiley

  • #6   3 timer siden Du skal købe en 37mm og så vil jeg anbefale dig at købe 2 stk hoved dyser med som passer til din karburator , fordi hvis du skifter til powerfilter tillader du motoren at få en hel del mere luft ned til sig , og når det sker så 95% af alle gange vil du komme ud for så snart powerfilter er monteret og du for starter din scooter op , så vil du opleve det problem at du ikke kan give fuld gas uden at din motor dør ud indtil du slipper gassen igen, Dette vil den gøre hele tiden indtil du har monteret en støre Hoved dyse …
    Jeg anbefaler altid at folder skal købes 2 stk , Du skal købe den Hoved dyse som kommer lige efter den størelse Dyse du har i din karburator også skal du en som 2 nr støre end den du køre med nu ….
    Grunden til jeg siger du skal også skal købe den som kommer lige efter den størelse du har i nu , er fordi nogen gange kan den dyse som er 2 nr støre godt blive en smule for stor og så vil opleve at din motor bliver en smule Dovn i stedet….


Kommentér på:
Hjælp til powerfilter

Annonce