{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
39 visninger | Oprettet:

Tobias H
Tobias H
Online Tilmeldt:
16:18
Følger: 12 Emner: 2 Svar: 2

PGO Hot 50 {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg har netop købt en PGO Hot 50..

Skiven var taget ved køn og så har jeg lige lukket blindrøret..

Den kører ganske fint, men lidt som om den er lidt langsom til at komme op i omdrejninger samt ryger list og er lidt død ved start.

Når den kører så kører den fint.

Jeg vil formode den skal omdyses??

Jeg vil samtidig formode der sidder 72 dyse på den som standard.

Hvilken dyse bør jeg købe når der blot er tale om luk af blidrør på original udstødning samt skiven er fjernet?

På forhånd tak.. smiley

Tobias


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  PGO Hot 50
  • #1   i dag kl. 16:34 Den burde kunne køre med std. det gør ikke så meget at fjærne blindrøret. Evt lidt op? 73-74?

  • Tobias H
    Tobias H Online Tilmeldt:
    okt 2024

    Følger: 12 Emner: 2 Svar: 2
    #2   3 timer siden Den kan også sagtens køre, men synes den er ret død i optrækket..

    Kan det mon hjælpe med at indstille karburator nål eller måske ringere ruller? ??????????


  • #3   2 timer siden Se lige at få åbnet det blindrør.
    Det er en udstødning til 2.500 kr, som du nu har ødelagt og det giver nærmest ikke en skid mere ydelse.

    Hvis du mangler ydelse, så køb en Stage6 Street eller en R-Setup 9K.
    Det er virkelig tosset at ødelægge en original udstødning, som koster så mange penge og som er den eneste som panserne 100 % sten sikkert ikke kan sige noget til.
    Og den vil med sikkerhed være nødvendig hvis du skal gøre den lovlig.


    Og igen.... det giver så forsvindende lidt at lukke blindrøret.


  • Tobias H
    Tobias H Online Tilmeldt:
    okt 2024

    Følger: 12 Emner: 2 Svar: 2
    #4   2 timer siden Jeg har lige et andet spørgsmål som jrg håber i vil svare vedrørende mkm Hot 50..

    Den er standard og med skiven taget..

    De første 0-15 km i timen er den ret død i optrækket dog med en del omdrejninger før den tager sådan rigtig fat.

    Spørgsmål:

    1. Kan jeg skifte koblingsfjederen til en strammere så den får bedre træk lige fra starten og hvis ja hvilken fjeder / hårdhed skal jeg vælge?

    2. Vil det give mening at skifte trinfjedre og hvis ja, hvilke vil i anbefale samt skal klokken skiftes til en ny der kan tåle højere varme?

    3. Hvilke vægt er rullerne på en standard hot 50 og kan jeg med fordel skifte dem til andre og hvis ja hvilken vægt?

    Scooteren kører 65-70 men fra 0 til 15 er der masser af omdrejninger men intet optræk nærmest..

    Nogen bud? ???????

    På forhånd tak.

    Pt. Er ikke knallert ekspert som i jo nok kan høre så vær venlig ikke at smide mig under bussen eller gøre nar.. smiley :)

    Er totalt grøn far, der er ved at ordne knægtens scooter, som han skal have til sin fødselsdag.. smiley


  • #5   2 timer siden 1: ville ikke give mening på std opsætning.

    2: ville ikke give mening på std opsætning. Det der sker er at remmen ikke kommer helt ud på remskiven så knallerten starter i "2 gear". Ikke så meget man kan gøre på pgo. I hverfald ikke noget hvor jeg bare kan fortælle dig "køb det og det".

    Koblingsklokken er der ingen grund til at skifte.

    3: std er 7,5g ville prøve med 6,5 men ikke lætter


Kommentér på:
PGO Hot 50

Annonce