278 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Hjælp Hjælp

Hej gutter, har et problem med indstillingen af min neos..
Den tager rigtig mange omdrejninger til at starte med, de første 10-20 km/t også falder omdrejningerne og den trækker som den skal.
Det lyder næsten som om remmen glider, men den sidder fint om remskiverne og rullerne er indstillet korrekt. Samt varioen er shimset.

Opsætningen:
Top performance black trophy 70cc
21mm kaburator 95 dyse
Top performance vario 6 grams ruller med top performance kilerem.
Polini 3g kobling
Gianelli go
Std remskiver med hvid malossi trykfjeder
Std gearing
Rms racing krumtap (ny kommer)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Samling af MARTINSEN GAS GRILL model 160 002 476 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp
  • #1   12. nov 2024 Siger det ikke sig selv?
    Din kobling er spændt for hårdt op.

• #2   13. nov 2024 Det siger desværre ikke sig selv for mig, jeg er ikke en haj til koblings tuning og derfor spørger jeg om hjælp, jeg har prøvet med standard tryk fjeder samt en gul og en hvid.. hvordan får jeg gjort min kobling løsere? Har de grønne medfølgende trimfjedre og den er løst så meget den kan.

• #3   13. nov 2024 #2
    Sæt standard kobling i og se hvad der så sker.
    Jeg kan kun anbefale folk at købe en Stage6 Torgue Controller.
    Den kan komme lange ned i omdrejninger og langt op.

• #4   13. nov 2024 Jeg prøver, vil du anbefale en anden trykfjeder eller skal jeg starte med den standard? Har gul og hvid fra malossi..
    Og tusind tak, jeg vil super gerne lære det og er en voksen mand på 27 så det er sku også lidt pinligt at spørge til råds her inde ??

• #5   15. nov 2024 Har standard tryk og kobling i, den kobler stadig ud lidt for sent men det er blevet markant bedre, jeg bestiller et trimsæt hjem til polini koblingen da jeg kan se de sorte fjedre stemmer overens med de originale.
    Derudover blir der bestilt dobler endurance krumtap da gevindet er færdigt på vario siden..
    Har kigget lidt på stage 6 sport pro cylinderen også en 11k udstødning til..

• #6   15. nov 2024 Super fed krumtap og super fin cylinder.

Du kan løse dine koblingsproblemer, ved at skifte til en bedre udstødning, som tager flere omdrejninger.

GG er jo virkelig dårlig til 70 ccm.

• #7   15. nov 2024 11k er lagt i kurven sammen med krumtap og lejer, "desværre" er der ingen ø12 stempler på lager til den cylinder jeg har nu, så fristes mere til at smide sport pro mk2 på smiley

• #8   16. nov 2024 11K yder fantastisk og larmer dog også derefter.
    9K larmer lidt mindre, men yder nok et sted mellem GG og 11K.

Sport Pro yder også fantastisk.
    HUSK at indstille squish på den Stage 6 cylinder.
    Det er virkelig vigtigt.

• #9   16. nov 2024 Tænker jeg er dækket godt ind med 11k, lidt larm genere ikke, tænker alligevel at opgradere til en top performance nardo, men krumtappen er vigtigst i den her omgang.

Det skal jeg nok huske! Læste det godt på speedlines hjemmeside..

• #10   29. nov 2024 Hey gutter! Nå så kommer der lige en opdatering på neosen...
    Den er skilt ad og motoren står totalt tom udover gearingen..
    Der er blevet bestilt stage 6 sport pro mk2 ø10 en 11k udstødning, og en Doppler endurance ø10 krumtap.
    Jeg glæder mig rigtig meget til at cylinderen kommer på, håber på standard tændingen holder til denB)

Kommentér på:
Hjælp

Annonce