{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
25 visninger | Oprettet:

Skyder ud af udstødningen.. {{forumTopicSubject}}

Jeg står med et problem, jeg har forsøgt NÆSTEN alt.

Den skyder ud af udstødningen og hakker og sprutter som bare fanden, og vil ikke gå ordentligt, jeg har forsøgt mig med 3 forskellige tændrør, 3 forskellige cylindre, 2 forskellige kaburatore, og det er det samme uanset hvad jeg har på

Det hele startede med en tur hvor den valgte at sætte sig. Tændrøret var lidt mørkere end Cocio brunt men den satte sig alligevel, shit happens, jeg har en ekstra knallert stående så no Big deal, hev den hjem og startede med at skille den ad for at se hvor slemt cylinderen og stemplet var, det var ikke slemt, så honede det op og købte et nyt stempel, og siden har jeg bøvlet med den.

Opsætning på bassen:
70cc r-setup blue top
11k udstødning
21mm kaburator
Naruku varioator
Resten standard

Nogle bud på hvad det kan være? Jeg mistænker selv simmeringene men hvad siger panelet her inde?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skyder ud af udstødningen..
  • #1   i går kl. 19:09 Har forsøgt mig med følgende cylindere ud over r-setup

Topperformance Black trophy 70cc
    Og ukurant 70cc det billigste på speedline jeg kunne finde da jeg føler jeg har spyttet mange penge på cylindere efter den lige pludseligt.

Udstødninger har forsøgt mig med 11k og yasuni r

• #2   i går kl. 22:32 Det er et tændingsproblem og i at med du har prøvet med forskellige tændrør fx fra BR7HS op til BR9HS og gør dette ikke nogen forskel, så vil jeg kigge på om statoren og CDI er i orden? stator kan du måle af med multimeter: pickup skal måle omkring 100 ohm og den sort/rød ledning omkring 500 ohm håber det hjælper

• #3   21 minutter siden Lyder meget som noget el problem prøv at lave en extra stelforbindelse fra minus på dit batteriet og ud på motorblokken havde selv lidt det samme problem med min scooter og så gik det væk prøv det det er jo kun ledning med to spadestik du skal ha lavet eller du bare sætter den klemme i begyndselen det er mit bud

Kommentér på:
Skyder ud af udstødningen..

Annonce