{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
103 visninger | Oprettet:

Hot 50 Opsætning {{forumTopicSubject}}

Hej, lige nu har jeg en hot 50 med Noget malossi sport, 21mm, yasuni r og bare multivar og flyclutch med 14/41. Men overvejer at lave den helt store og smide en Voca HQ krumtap og noget Stage 6 mk2 racing AC cylinder i men hvad er en god opsætning til det kit hvor det rykker?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hot 50 Opsætning
  • #1   12. dec 24-28mm karburator, OR kit, c21 og innerrorer tænding og så smid det en en minarelli blok, det bliver aldrig helt godt i en PGO blok.

• #2   12. dec Det skal være på pgo blok, det kan vel godt lykkes?

• #3   12. dec Jeg kørte med.
    Malossi multivare 5,7ruller.
    Polini rem.
    21mm Dellorto.
    Standard ombygget filter.
    Polini 3G kobling, gule trim.
    Malossi Wingbell.
    Yazuni c16.
    Stage6 MKII racing.
    Den rendte 114km/t og var pænt hidsig, den løftede forhjul som ingenting, men nu kan du jo skifte tænding, OR-kit på, og større karburator ville heller ikke skade,så du også kan presse lidt mere køling den vej, fordi pgo hot50 køler ik super godt, men du kan selvfølgelig bygge den om til vandkølet;)??

• #4   12. dec Du kan beholde 21mm karbu, den ville nok yde mere med 24-28, men det er ikke nødvendigt. Jeg ville også gå med malossi or kit, du kan også vælge stage6, men udfra hvad jeg har hørt så skulle malossi være bedre. Og så c16-c21

• #5   12. dec Det kan lade sig gøre. Men ville være bedre på lang minarelli. Og når du alligevel vil smide så mange penge efter den, så koster en lang minarelli blok jo ikke mange knapper.

Kommentér på:
Hot 50 Opsætning

Annonce