{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Testa rossa eller R/T MKI 70cc
  • #1   19. dec Altså jeg har faktisk hørt meget gode ting om begge cylinder… Men skal indrømme jeg også har hørt folk fortælle lidt om ydelsen på sådan et 70cc R/T cylinder kit , og det var ikke alle som var tilfreds med ydelsen på det kit , specilet ikke hvis det kit blev monteret sammen med den Udstøning som Stage6 havde udviklet til deres 70cc R/T cylinderen .
    Mindres jeg læste lidt om at folk faktisk var direkte skuffet over ydelsen , forstået på den måde at Stage6 dele er blevet meget dyre og i forhold til hvad man for af HK for alle de penge Stage6 R/T 70cc nu koster plus udstødning der bygget til det også , så mente flere at man sagtens kan finde andre cylinder kit som yder det samme men bare til billige penge ….. hvis jeg husker rigtig så mener jeg også at jeg engang så en video på YouTube hvor nogen havde en Yamaha Aerox med noget 70cc Stage6 R/T cylinder kit op på et rulle felt , for at indkøre motorens Setup , og de havde skrev noget med at R/T 70cc cylinderen falder en del i effekten så snart det har kørt en længer tur ………

Med hensyn til Testa Rossa 70cc … så mindes jeg enlig ikke at have læst eller hørt nogen sige noget direkte negativt om det cylinder kit fra Malossi af …..
    men skulle jeg vælge et af de kit du har med i dit forum indlæg . Så havde jeg uden at tøve valgt Malossi Testa Rossa 70cc …… Bare du lover dig selv at holde dig langt bæk fra Athena cylinder … så kan du næsten ikke komme galt afsted med de valg der findes he he

• #2   19. dec Tak for svaret, har læst det samme.

R/T ka yde meget, men de elsker at varmesætte sig selv, især når de er fræset. Vand kammeret er alt for lille, især rundt om udstødningporten. Når det ikke er totalt modificeret, smider de næsten ingen heste iforhold til det er et lc hyper race cylinder

Tænker jeg køber rossa og får den fræset. Får blokken cnc fræset og flowoptimeret. Tænker det fint.

Ved du enligt om rossa ka køre med den her krumtap?
    Rod længden er rigtig, tænker bare på styrken af krumtappen. Ka den tage rossa?
    https://www.scooter-attack.com/en/product/crankshaft-malossi-rhq-mhr-team-replica-conrod-85mm-piston-pin-12mm-mbk-nitro-20424?vctype_id=13

• #3   i går kl. 00:02 Umilbart burde det ikke være et problem . Testa Raossa 70cc kræver bare en krumtap med noget Rod 85 og ø12 kryspinds mål for stemplet og det har den krumtap i linket . Loge hvas jeg kan se til da …..

• #4   i går kl. 00:20 Den har de rigtige mål, den er stærk nok + den er pisse billig, ja tak smiley

Kommentér på:
Testa rossa eller R/T MKI 70cc

Annonce