{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
57 visninger | Oprettet:

Min Gilera Stalker er sløv {{forumTopicSubject}}

Har en gilera stalker med følgende opsætning:
Cylinder: Athena Sport 70cc
Karburator: Dellorto 21mm
Dyse: 98
Standard vario med 5,5 grams malossi ruller i
Udstødning: Giannelli Go
Luftfilter: Polini CP
Resten er original/standard dele

Dog er det en motor fra en piaggio old zip som der sidder på den.
Har målt topfarten på gps til 85 kilometer i timen, føler det er lidt sløvt med den opsætning jeg har.

Er det meningen at topfarten kun rammer de 85 i timen, eller burde den rende mere. Hvis ja hvad kunne årsagen så være?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min Gilera Stalker er sløv
  • #1   i går kl. 22:41 Lyder ikke helt ved siden af. Tjæk om remmen kommer helt ud på varioen og helt ind på remakiverne

• Poul J
    Poul J Tilmeldt:
    jun 2024

Følger: 12 Emner: 4 Svar: 4
    #2   i går kl. 22:53 vlad S Har en kammerat med en standard stalker kun med dr racing 70cc som går bedre og hurtigere end min så er lidt i tvivl

• Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 12 Følgere: 52 Scootere: 4 Emner: 9 Svar: 6.102
    #3   i går kl. 23:44 Du har skudt dig selv i foden med den old zip motor, de er ret lavgearet så vidt jeg husker, og kan være umulig at finde en anden gearing til.

• #4   i dag kl. 00:51 #2 du har jo også samme udstødning slm din ven. Den holder din cyllinder tilbage. Men som #3 siger så er den lavt gearet. Ttngere gearing skal nok give dig noget topfart

• #5   i dag kl. 01:33 Hvis det er 85 på gps, og en sports opsætning, kan du ikke forvente meget mere. Eller det er acceptabelt

• Poul J
    Poul J Tilmeldt:
    jun 2024

Følger: 12 Emner: 4 Svar: 4
    #6   i dag kl. 13:56 Yes skulle bare lige vide om det lød fornuftigt med de 85 der, tænker også jeg smider den originale stalker motor på igen, det var bare en midlertidig løsning med zip motoren, da stalker blokkens cylinder havde sat sig, og jeg gad ikke til at skifte cylinder.

Kommentér på:
Min Gilera Stalker er sløv

Annonce