154 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Elias W
Elias W
Emner: 2 Svar: 7

HJÆLP!! har skiftet cylle men starter kun i et sekund HJÆLP!! har skiftet cylle men starter kun i et sekund

har lige skiftet cylinder og den starter i 1 sekund men så dør den igen, og ved ikke hvad det kunne være, kunne det være tændrøret?
og min koblingsklokke kan ikke dreje rundt er det et problem?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP!! har skiftet cylle men starter kun i et sekund
  • #1   11. feb Hvis den kørte fint før med det tændrør så er det sandsynligvis ikke det der er problemet, men det skader aldrig at prøve med et andet smiley Får den ellers nok benzin? Hvis den har vakuum benzinhane så kan du prøve at suge i vakuumslangen og prøve at starte den igen. Det hjælper sommetider for mig.

Koblingsklokken skal kunne dreje jo, men den er "forbundet" med baghjulet så der er måske lidt modstand i den, dog burde du nemt kunne dreje på den (og dermed også trille knallerten frem). Men måske hænger din bagbremse hvilket gør det svært at dreje rundt. Det er en god ting at tjekke

• Elias W
    Elias W Tilmeldt:
    jan 2025

#2   12. feb den har aldrig kunne køre med det tændrør fordi jeg skiftede det fra det der sad i før pga det var helt sodet til men har lige købt det der sad i før så håber det virker men tak for hjælpen

• #3   12. feb Du burde nok lige tjekke hvad det korrekte tændrør er til din maskine. Det kan godt være at det der sad i før heller ikke er det "rigtige" tændrør.

• Elias W
    Elias W Tilmeldt:
    jan 2025

#4   12. feb jeg har kigget på speedline og der står at der er et bestemt tøndrør man skal bruge til stage 6 streetrace 70cc så det er det jeg har købt men jeg opdatere lige når jeg har fået sat det i

• #5   12. feb Vent så har du skiftet fra standard cylinder til stage 6 70cc?

• Elias W
    Elias W Tilmeldt:
    jan 2025

#6   14. feb nej jeg kørte det gamle 70cc tør for olie men er ret sikker på at det er krumptapslejerne fordi tændrøret fik dem til at starte men den lyder helt crazy

• #7   14. feb Hvis den lyder som en støvsuger så er dine lejere dårlige ja. Men hvis den kører dårligt så har det ikke noget med lejerene at gøre hvis det er det du tænker på

Kommentér på:
HJÆLP!! har skiftet cylle men starter kun i et sekund

Annonce