397 visninger
|
Oprettet:
Mhr team 2 tænding {{forumTopicSubject}}
Prøver lige igen...
nogle der ved hvad tænding skal stå på, af TDC og MAPS når jeg sætter en 85mm rod, 44mm stroke krumtap på, til 86cc TPR
Yamaha aerox.
dec 2006
Følger: 91 Følgere: 139 Scootere: 4 Emner: 242 Svar: 2.921
Stor o manualen side 60
jul 2011
Følger: 19 Følgere: 190 Scootere: 1 Emner: 84 Svar: 1.641
Hvis det er fordi du vil have man skal lære det selv , Så fortæl lige hvor det er han skulle lære at finde ud af resten selv fra dit indlæg
Nu har jeg dog ikke kikke på Malossi linket , men jeg mindes de fleste sætter deres team 2 tændning når det er Top performnaces 86cc kit til Yamaha Aerox så skal din
“ Top - dead - Center “ TDC stå ( 1.55 )
dec 2006
dec 2006
Jeg ejer ikke selv en tænding der er helt magen til, og sætter mig ikke nødvendigvis ind i den for andre.
Men manualen forklare alt hvad han skal bruge.
jul 2011
Man kan godt se du har været for meget i Arnum ha ha ….
Den eneste selvhjælp her du faktisk lære ham , er at trykke på linket til Malossi hæftet.
Og hans spørgsmål er mest af alt rettet på til hvilket del på side 60 det er han skal kikke efter , han spørger bare direkte i emnet spørgsmål før dit svar , ved at spørge hvad den skal indstilles til med 44/85 krumtap …. Og så vælger du lave selvhjælp ved at lære ham at trykke på et link som så viser hans spørgsmål på en lidt anden måde.
Det du kalder for selvhjælp her kan de fleste se som Dovn skab , men også lidt dumt
Fordi , den dovn skab kunne du faktisk have udnyttet en smule bedre , ved at svare på hans spørgmål i stedet . Fordi det ville have taget dig endnu korter tid at svare på hans spørgsmål , end at begynde og bruge tid på at finde frem til et linkt og så enda også bruge tid i linket for at vide at det var på side 60 han skulle kunne se hele …
jun 2023
Følger: 2 Følgere: 224 Emner: 54 Svar: 187
Det er fint med "selvhjælpen" kunne bare ikke selv finde den manual.
dec 2006
dec 2006
Det gutten her havde brug for, var præcis hvad jeg gav ham, så bas lige lidt ned med alt det der pjat. God weekend.
jul 2011
Uhh Nej det var nu enlig heller ikke min mening på nogen måder må jeg indrømme ……….
Jeg var i den tro at han længe havde læst det linket viser .
Da dit Link viser det hæfte som man for med til Team2 tændingen , Jeg gik ud fra han havde læst dette hæfte igennem og så ikke blev kloger på den , hvor han så opretter emnet og spørger om det han nu gør .
hvis så du disker op med et link og siger selvhjælp , så hjælper den link ikke ret meget fordi det netop
Som sagt fordi jeg bar i den tro at han havde læst det hele før. Han søgte hjælp her inde…
Men ud over det så basser og pjatter jeg tilbage med en god weekend tilbage til hele folket ….
,
Mhr team 2 tænding